فیلترهای سرامیکی ریخته گری

همکاری آپتوس با صندوق ۴۳۵ میلیون دلاری فرانکلین تمپلتون؛ قیمت APT دَه درصد رشد کرد


بلاک چین آپتوس همکاری جدیدی را با شرکت مدیریت دارایی فرانکلین تمپلتون آغاز کرده و در روز قبل توانسته‌ حدود ۱۰ درصد رشد کند.

خلاصه خبر

  • آپتوس‌ به جدیدترین شبکه‌ای تبدیل شده‌ که سرمایه‌گذاران می‌توانند در آن سهام صندوق OnChain U.S. Government Money Market Fund (یا FOBXX) شرکت فرانکلین تمپلتون را معامله کنند.
  • قیمت آپتوس‌ در روز گذشته حدود ۱۰ درصد رشد کرد

به گزارش کوین دسک، بلاک چین لایه اول آپتوس که با الهام از بلاک چین متوقف‌شده Diem (Libra سابق) توسط کارمندان سابق شرکت متا توسعه یافته‌، به جدیدترین شبکه‌ای تبدیل شده‌ که سرمایه‌گذاران می‌توانند در آن سهام صندوق OnChain U.S. Government Money Market Fund (یا FOBXX) شرکت فرانکلین تمپلتون را معامله کنند.

این صندوق دومین صندوق توکنیزه‌شده‌ بزرگ بازار با مارکت کپ ۴۳۵ میلیون دلاری است. علاوه بر آپتوس، سهام صندوق مذکور در حال حاضر از طریق شبکه‌های پالیگان، آوالانچ، استلار و آربیتروم در دسترس است. راجر بایستون (Roger Bayston)، رئیس دارایی‌های دیجیتال در فرانکلین تمپلتون، اعلام کرده است:

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

فرانکلین تمپلتون به خاطر ویژگی‌های منحصربه‌فرد آپتوس و تطابق آن با استانداردهای این شرکت، تصمیم گرفته‌ است با آن همکاری کند.

شایان ذکر است که هر توکن Benji نشان‌دهنده‌ یک سهم از صندوق FOBXX است. آپتوس یک بلاک چین لایه ۱ نسبتاً جوان است که در سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد. این شبکه از زبان برنامه‌نویسی Move استفاده کرده و ادعا می‌کند که تراکنش‌های سریع‌تر و امن‌تری دارد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۶۳ درصد رسید + جدول-تایمز

آپتوس لبز (Aptos Labs)، توسعه‌دهنده‌ بلاک چین آپتوس، باور دارد که ماموریت آن پر کردن شکاف بین دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) و مؤسسات بزرگ و سنتی است. در ماه آوریل (فرورین)، این شرکت همکاری جدیدی را با مایکروسافت، بروان هاوارد و همچنین اپراتور مخابراتی کره جنوبی SK Telecom را آغاز کرد تا تجربه آن‌ها در بخش امور مالی غیرمتمرکز را آسان‌تر کند.

شایان ذکر است که قیمت آپتوس APT: در روز گذشته حدود ۱۰ درصد رشد کرد. با این حال توکن مذکور در حال حاضر بخشی از رشدش را از دست داده‌ و به سطح ۸.۸ دلار برگشت.

قیمت آپتوسقیمت آپتوس
قیمت آپتوس

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تسلا بازار خراب‌کن شد


Source link
الماس تراشکاری

Check Also

پاسخ ماسک امپایر به سوالات کاربران: امتیاز شما حذف نشده است!

پس از راه‌اندازی فاز Chill Phase، سوالات زیادی برای کاربران ماسک امپایر ایجاد شده‌ است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان