فیلترهای سرامیکی ریخته گری

وان‌پلاس ۱۰ با پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰۰ معرفی می‌شود

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱۰ پرو بر خلاف انتظارات به همراه مدل معمولی رونمایی نشد. اطلاعات فاش شده حاکی از این است که وان‌پلاس در حال کار روی گوشی هوشمند مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ است و قصد دارد آن را به صورت محدود عرضه کند. احتمال می‌رود که این دستگاه نامشخص وان‌پلاس ۱۰ باشد.

به نظر می‌رسد که وان‌پلاس با تمام نیرو بر وان‌پلاس ۱۰ اولترا نیز کار می‌کند و ممکن است به زودی شاهد معرفی این گوشی باشیم. این اولین بار نیست که درباره احتمال عرضه یکی از گوشی‌های وان‌پلاس با پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰۰ خبر می‌شنویم. گزارشی که اوایل سال میلادی منتشر شد، اعلام کرد گوشی وان‌پلاس ۱۰R از جدیدترین تراشه بالارده مدیاتک استفاده می‌کند.

اعلام شده است که وان‌پلاس ۱۰R قرار است مدل ری‌برند شده ریلمی GT نئو سه باشد و از پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰۰ استفاده کند؛ بنابراین احتمالاً گوشی مجهز به دایمنسیتی ۹۰۰۰ همان وان‌پلاس ۱۰ است. هنوز زمان عرضه و قیمت احتمالی گوشی وان‌پلاس ۱۰ اعلام نشده است. از آنجایی که اعلام شده است این محصول به صورت محدود عرضه می‌شود، به احتمال بسیار زیاد وان‌پلاس گوشی جدید خود را در بازارهای هند و ایالات متحده عرضه نخواهد کرد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آغاز امتحانات نهایی از فردا/ دانش‌آموزان نیازی به دریافت کارت مجدد ندارند-تایمز

الماس تراشکاری

Check Also

تصویر روز ناسا: مسیه ۶۶ از نزدیک-تایمز

۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ نجوم و فضا کهکشان مارپیچی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner