فیلترهای سرامیکی ریخته گری
پروژه تریتیوم VIP
پروژه تریتیوم VIP

پروژه تریتیوم vip | برج تریتیوم چیتگر ۱۴۰۱

پروژه تریتیوم vip

پروژه تریتیوم VIP یکی از جدیدترین پروژه های منطقه ۲۲ می باشد که با مشارکت شرکت نیکان سازه سدید یکی از بهترین و معتبرترین سازندگان منطقه ۲۲ و سازمان امور مالیاتی و دارایی اجرا خواهد شد. زمین پروژه تریتیوم VIP معلق به سازمان دارایی می باشد که برج تریتیوم VIP با مشارکت شرکت نیکان سازه سدید اجرا و ساخته خواهد شد. شرکت نیکان سازه سدید دارای سابقه درخشانی در سطح منطقه بوده و پروژه تریتیوم ۱، پروژه تریتیوم ۲، پروژه تریتیوم ۳ و پروژه تریتیوم ۴ را در رزومه کاری خود دارد. پروژه های تریتیوم جزو بهترین و لوکس ترین برج های منطقه ۲۲ می باشند که توسط شرکت نیکان سازه طراحی و پیاده سازی شده اند.

موقعیت مکانی پروژه تریتیوم VIP

پروژه تریتیوم VIP در شهرک گلستان تقاطع بلوار گلها و هوانیروز خیابان بیگدلی قرار دارد.

لینک سایت مرتبط : https://foroosh22.com/tritium-vip

 

پروژه تریتیوم VIP
پروژه تریتیوم VIP

مشخصات برج تریتیوم VIP شهرک گلستان

پروژه تریتیوم vip در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع در شهرک گلستان منطقه ۲۲ در حال اجرا است که طبق اعلام شرکت سازنده شامل ۱۲ بلوک مسکونی مجزا می باشد. با توجه به متراژ زمین و فضاسازی های در نظر گرفته شده برای پروژه تریتیوم vip این مجموعه اولین برج باغ منطقه ۲۲ نام گرفته و آینده درخشانی را می توان برای آن پیش بینی کرد.

در مجموع مزایای پروژه تریتیوم vip را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سقوط جرثقیل در ازمیر ترکیه کشته داد

 

  • موقعیت مکانی عالی
  • دسترسی بسیار خوب مجموعه
  • رزومه قوی و اعتبار بالای سازنده
  • کیفیت ساخت بالا با توجه به رزومه سازنده
  • تنوع متراژ برای سرمایه گذاری
  • فضاسازی ویژه برای مشاعات در مقایسه با دیگر پروژه های منطقه ۲۲

سازنده پروژه تریتیوم VIP

سازنده پروژه تریتیوم VIP که در حال حاضر بزرگترین شرکت انبوه سازی خصوصی در منطقه ۲۲ می باشد شرکت نیکان سازه سدید نام دارد. نام برندی قدیمی در زمینه اجرای پروژه های عمرانی بزرگ در سطح کشور که پس از ورود به عرصه ساختمان در مدت بسیار کوتاهی علاوه بر تحویل بیش از ۴۰۰ واحد مسکونی در سه سال هم اکنون در حال ساخت و اجرای بیش از ۱۵۰۰ واحد مسکونی می باشد که تمام پروژه های این شرکت مانند پروژه تریتیوم vip با نظمی مثال زدنی در حال ساخت می باشند. با توجه به اینکه  ۹۰ درصد پروژه های منطقه ۲۲ چیتگر از پیش سند یعنی دفترچه تعاونی برخوردار میباشند یکی از مزایای مهمی که پروژه های شرکت فنی مهندسی نیکان سازه سدید را از بقیه پروژه ها متمایز کرده داشتن تعهد شرکت سازنده به تحویل سند تک برگ و دادن تعهد به پرداخت ضرر و زیان در صورت عدم تحویل به موقع به خریداران میباشد.

پروژه تریتیوم VIP

مشخصات زمین و بنا پروژه تریتیوم vip ( تریتیوم وی آی پی )

پروژه ترتیوم vip (وی آی پی) عظیم در زمینی به مساحت تقریبی ۴۰ هزار متر مربع در ۹ بلوک ۱۶ طبقه شامل ۴ طبقه منفی که اختصاص به پارکینگ و انباری دارد و ۱۲ طبقه روی زمین که یک طبقه لابی و ۱۱ طبقه مسکونی با زیربنای ۱۵۰هزار متر مربع مسکونی در ۸۶۹ واحد در دست احداث است. همچنین پروژه تریتیوم vip دارای ۱۰۰۰ متر مربع بنای تجاری در بیرون برج ها است که اختصاص به خدمات و مشاغل خدماتی و رفاهی برای تسهیل در امور روزمره ساکنین برج خواهد داشت.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  از دستگیری سارق ۱۸ ساله موتورسیکلت تا دزد دوچرخه‌ها

از مشخصات سازه ای برج های تریتیوم VIP می توان به اسکلت بتنی ، سقف های وافل ،عایق حرارتی و صوتی ، تجهیزات آتش نشانی و ایمنی شامل اعلام و اطفاء حریق ،سیستم های هوشمند خودکار ، سیستم برق اضطراری ،سیستم های کنترلی و مخابراتی شامل آنتن مرکزی و ماهواره ، آیفون تصویری و دوربین های مداربسته ، سیستم اینترکام ،آژیر امنیت ، سیستم روشنایی هوشمند ، تایمر هوشمند راه دور و پنجره های دو جداره که به صورت قدی در واحدها استفاده شده و بیشتر نمای برج را تشکیل می دهد.

موقعیت مکانی پروژه تریتیوم vip

پروژه تریتیوم VIP در شرق دریاچه زیبای چیتگر و منطقه ۲۲ ،در تقاطع بلوار هوانیروز و بلوار گلها واقع شده است.در شمال زمین پروژه بلوار هوانیروز و جنوب آن خیابان بیگدلی واقع شده است و بلوار گلها نیز پروژه تریتیوم vip را به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم کرده است. قسمت شرقی پروژه تریتیوم وی آی پی شامل ۳ بلوک و قسمت غربی شامل ۶ بلوک ۱۱ طبقه مسکونی خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  هشدار نسبت به کاهش سهم ایران از رود ارس

باغ و فضای سبز مشجر وسیع پروژه تریتیوم vip

مهم ترین شاخصه پروژه برج باغ تریتیوم vip که سازنده گان و طراحان پروژه برنامه ریزی جامع و کاملی را در مورد آن کرده اند محوطه اختصاصی بین بلوک های این مجموعه است که اختصاص به فضای سبز مشجر وسیعی خواهد داشت که با استفاده از المان های تزیینی و با الهام از معماری ایرانی تبدیل به یک باغ وسیع خواهد شد و ساکنین پروژه تریتیوم vip با تردد و مشاهده این فضا و طبعا هوای مطبوع بین بلوک ها و باغ وسیع پروژه خستگی کار روزانه و استرس های ناشی از زندگی شهرنشینی و آپارتمانی را در فضایی با انرژی تازه و مثبت بازیابی کنند .

در محوطه باغ پروژه تریتیوم vip وی آی پی پیشبینی برای مبلمان شهری ، آبنما های زیبا برای تلطیف فضای محوطه ،جاده تندرستی برای پیاده روی ساکنین شده است. ساکنین این پروژه با سکونت در برج های تریتیوم vip هم از امکانات و مزایای زندگی در این برج ها ی لوکس بهره مند می شوند و هم با تردد در این باغ وسیع حس تازگی و طراوت را در تمام روزهای سال در دل زندگی آپارتمان نشینی را خواهند داشت.

دانه چیا برای تیروئید

Check Also

افزایش ۳۵.۳ درصدی حداقل حقوق کارگران در سال آینده

افزایش ۳۵.۳ درصدی حداقل حقوق کارگران در سال آینده

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از جلسه ۹ ساعته شورای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *