فیلترهای سرامیکی ریخته گری

پیش‌بینی اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی به موزه منطقه‌ای غرب کشور – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از موزه منطقه‌ای غرب کشور بیان کرد: سال ۱۳۸۸ در مجلس ردیفی تحت عنوان ۱۰ موزه منطقه‌ای تصویب شد و یکی از آنها موزه همدان بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر رتبه اول در ساخت این ۱۰ موزه متعلق به موزه همدان است، افزود: اخیراً در جدول ۱۲ بودجه ۱۴۰۳، ۲۰۰ میلیارد تومان برای موزه منطقه‌ای غرب کشور پیش‌بینی شده است.

حاجی‌بابایی از سفر وزیر میراث‌فرهنگی در هفته‌های اخیر به همدان خبر داد و گفت: در صددیم ثبت جهانی هگمتانه، توسط وزیر جز اولویت‌ها قرار گیرد و تبلیغاتی در سطح بین‌الملل برای هگمتانه جهانی انجام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از زوایای هگمتانه جهانی، موزه منطقه‌ای غرب کشور و مخزن امن آن است و این موزه باید اشیای تاریخی منطقه را به نمایش بگذارد.

وی به اتمام مخزن امن و پیشرفت فیزیکی موزه اشاره و اظهار کرد: با تزریق اعتبار در آینده نزدیک، افتتاح این موزه را جشن می‌گیریم و برگ زرین دیگری در پایتخت تاریخ و تمدن رقم می‌خورد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اعلام برنامه‌های هفته گردشگری تهران در منطقه عباس‌آباد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

حاجی‌بابایی در پایان با اشاره به افتتاح موزه هنرهای معاصر در سال‌جاری یا سال آینده، تصریح کرد: این موزه می‌تواند تمام مواریث فعلی استان را به نمایش بگذارد.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

بسته سفر گردشگری ریلی در مازندران تهیه شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرنگار مهر، جبارعلی ذاکری بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بندر امیرآباد با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان