فیلترهای سرامیکی ریخته گری

پیگیری شکایت مشتریان از طریق اتحادیه‌ها

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا قربانی در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت: کار رسانه پیگیری شکایت‌های مشتریان از فروشگاه اینترنتی نیست، این کار اتحادیه‌ها است و رسانه‌ها باید از اتحادیه‌ها بخواهند این موضوعات را پیگیری کنند. شما هم اگر موردی داری مستند بفرست برای اتحادیه‌ها و اگر پیگیری نکرد رسانه‌ای کن!

پیگیری شکایت مشتریان از طریق اتحادیه‌ها

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  موش‌ها نحوه تصمیم‌گیری مغز انسان را یاد گرفتند!
الماس تراشکاری

Check Also

تصویر روز ناسا: مسیه ۶۶ از نزدیک-تایمز

۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ نجوم و فضا کهکشان مارپیچی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner