فیلترهای سرامیکی ریخته گری

چرا سخنرانی رییس فدرال رزرو به رشد بیت کوین کمک نکرد؟

کندل هفتگی بیت کوین با رنگ قرمز خود معامله‌گران را غافلگیر کرد و حتی بیانیه فدرال رزرو در مورد کاهش نرخ بهره در آینده نیز نتوانست روند نزولی آن را متوقف کند.

خلاصه خبر

  • جروم پاول رییس فدرال رزرو در بیانیه‌ای گفت که  انتظار دارد در سال ۲۰۲۴، نرخ بهره دو بار دیگر کاهش پیدا کند.
  • پاول تصریح کرد که نرخ بهره در جلسات بعدی ممکن است به مقدار ۰.۲۵ درصد کاهش پیدا کند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین

BTC:


در ابتدای هفته معاملاتی کاهش یافت و با سطح ۶۳٬۰۰۰ دلار آغاز به کار کرد. این روند نزولی حتی با بیانیه جروم پاول، رییس فدرال رزرو در مورد کاهش آتی نرخ بهره نیز متوقف نشد.

علی‌رغم این اصلاح، بیت کوین توانست ۳ ماهه سوم سال را با بازدهی مثبت به پایان برساند. البته بیت کوین در ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) از سطح ۶۵٬۶۳۸ دلار با کاهش تقریبا ۴ درصدی به ۶۳٬۰۴۹ دلار رسید.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس
نمودار یک ساعته قیمت بیت کویننمودار یک ساعته قیمت بیت کوین
نمودار یک ساعته قیمت بیت کوین

جروم پاول پس از سخنرانی خود در انجمن ملی اقتصاد کسب و کار در نشویل گفت که کاهش‌های آتی نرخ بهره به اندازه کاهش ۰.۵۰ درصدی اخیر آن، تهاجمی نخواهد بود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  صادرات قطعات خودرو به عدد ۶ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۴ خواهد رسید-تایمز

رییس فدرال رزرو توضیح داد که اگر اقتصاد همانگونه که انتظار می‌رود حرکت کند، می‌توان انتظار داشت که در سال ۲۰۲۴ دو بار دیگر نرخ بهره کاهش پیدا کند. با این حال طبق گفته‌های او این کاهش‌ها هرکدام به مقدار ۰.۲۵ درصد خواهد بود. وی تصریح کرد:

ما احساس نمی‌کنیم که برای کاهش نرخ بهره باید عجله کنیم. با نگاه رو به جلو، اگر اقتصاد طبق پیش‌بینی‌ها پیش برود، سیاست ما به مرور زمان به سمت یک موضع خنثی‌تر حرکت خواهد کرد. با این حال ما در هیچ مسیر از پیش تعیین‌شده‌ای قرار نداریم. ریسک‌ها دوطرفه هستند و ما تصمیمات خود را در هر جلسه اتخاذ می‌کنیم.

کمیته بازار آزاد فدرال رزرو (FOMC) دو هفته گذشته و برای اولین بار از مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸)، نرخ بهره را به مقدار ۰.۵۰ درصد کاهش داد.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که فدرال رزرو احتمالا در نشست بعدی خود در نوامبر (آبان) محتاطانه عمل کرده و یک کاهش ۰.۲۵ درصدی را اعمال کند. با این حال، فعالان بازار انتظار دارند کاهش نرخ در جلسه ماه دسامبر به مقدار بیشتری باشد. داده‌های ابزار فدواچ گروه CME نشان می‌دهد که انتظارات برای احتمال کاهش ۰.۵۰ درصدی نرخ بهره در جلسه ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) به ۴۸ درصد رسیده است.

انتظارات برای کاهش نرخ بهره در جلسه بعدی فدرال رزروانتظارات برای کاهش نرخ بهره در جلسه بعدی فدرال رزرو
انتظارات برای کاهش نرخ بهره در جلسه بعدی فدرال رزرو

بازارها پیش از اظهارات جروم پاول، انتظار داشتند که FOMC در نشست بعدی خود، نرخ بهره را بار دیگر به میزان ۰.۵۰ درصد کاهش دهد. در هر حال روند بیت کوین در ماه اکتبر (مهر) در اکثر مواقع مثبت بوده‌ و همین مسئله معامله‌گران را امیدوار کرده است.

بازده ماهانه و فصلی بیت کوینبازده ماهانه و فصلی بیت کوین
بازده ماهانه و فصلی بیت کوین



پیشنهاد میکنیم بخوانید:  قیمت غیرمنطقی مس از بورس کالا تا خانه مردم!


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

قیمت داگز امروز ۱۰ مهر به تومان و دلار

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان