فیلترهای سرامیکی ریخته گری

چند ساعت تا اعلام نرخ بهره؛ معامله‌گران حرفه‌ای محتاطانه عمل کرده‌اند

قیمت بیت کوین در آستانه انتشار نرخ بهره آمریکا توسط فدرال رزرو تا مرز ۶۱٬۰۰۰ دلار پیشروی کرد. با این حال بسیاری از معامله‌گران در بازار مشتقات نسبت به تداوم این روند خوش‌بین نیستند و رویکرد محتاطانه‌ای در پیش گرفته‌اند.

خلاصه تحلیل

  • داده‌های بازار مشتقات بیت کوین نشان‌دهنده عدم اطمینان سرمایه‌گذاران نسبت به آینده این ارز دیجیتال است.
  • نوسانات بازار و عدم اطمینان اقتصادی باعث شده‌ معامله‌گران حرفه‌ای رویکرد محتاطانه‌‌تری در بازار مشتقات داشته باشند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین

BTC:


در ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) پس از ۳ هفته با رشدی ۶.۴ درصدی به ۶۱٬۰۰۰ دلار رسید. این افزایش قیمت باعث ایجاد هیجان در بازار شده‌، اما به نظر می‌رسد که معامله‌گران بازار مشتقات احتیاط بیشتری را در پیش گرفته‌اند.

رشد قیمت بیت کوین مشابه شاخص S&P 500 بوده است. این شاخص پس از انتشار داده‌های اقتصادی قوی‌ آمریکا، به بالاترین سطح خود رسید. گفتنی است که فروش خرده‌فروشی در آمریکا در ماه آگوست (مرداد) ۰.۱ درصد افزایش یافته‌ و تولید صنعتی نیز ۰.۸ درصد رشد کرده است. این افزایش فعالیت اقتصادی به تضعیف فشار فروش بازار سهام آمریکا کمک کرده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  رفع توقیف کشتی حامل محموله نفتی ایران در آبهای یونان

احتمال کاهش ۰.۵ درصدی نرخ بهره از ۳۴ درصد در هفته گذشته به ۶۳ درصد تغییر پیدا کرده است. با این حال، طبق گفته‌های اقتصاددانی به اسم استفن جونو (Stephen Juneau) داده‌های مذکور تاثیر قابل‌توجهی بر درک فدرال رزرو از اقتصاد نداشته‌اند.

برای ارزیابی اینکه آیا احساسات معامله‌گران بیت‌ کوین صعودی شده است یا خیر، باید به پریمیوم بیت کوین در بازار فیوچرز نگاه کرد. در بازارهای خنثی، این ابزارها با پریمیوم سالانه ۵ تا ۱۰ درصد معامله می‌شوند. داده‌ها نشان می‌دهد که پریمیوم آتی بیت کوین پس از نزدیک شدن به سطح خنثی ۵ درصد در تاریخ ۱۶ سپتامبر، در سطح ۶ درصد تثبیت شده‌ است. با وجود افزایش قیمت به ۶۱,۳۳۰ دلار، احساسات سرمایه‌گذاران همچنان محتاطانه است.

پریمیوم آتی بیت کوینپریمیوم آتی بیت کوین
پریمیوم آتی بیت کوین

علاوه بر این، اندیکاتور انحراف دلتا ۲۵ درصدی در بازار آپشن بیت کوین در حدود ۲ درصد قرار دارد که نشان می‌دهد معاملات Put و Sell با قیمت مشابهی انجام می‌شوند. این احساسات خنثی در یک هفته اخیر ادامه داشته است.

انحراف دلتا ۲۵ درصدی در بازار آپشن بیت کوینانحراف دلتا ۲۵ درصدی در بازار آپشن بیت کوین
انحراف دلتا ۲۵ درصدی در بازار آپشن بیت کوین

همچنین داده‌ها نشان می‌دهد که تقاضا برای استیبل کوین تتر در چین کاهش پیدا کرده است، به طوریکه تتر به میزان ۰.۳ درصد ارزان‌تر به فروش می‌رسد. این موضوع نشان‌دهنده خروج سرمایه‌گذاران از بازار است. این داده‌ها نشان می‌دهد که معامله‌گران حرفه‌ای رویکرد محتاطانه‌‌تری در بازار مشتقات بیت کوین داشته باشند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ایزدخواه: سیاست‌های غلط ارزی باید اصلاح شود

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کد تپ سواپ امروز ۳۰ شهریور + کد همه ویدئوهای TapSwap

Bear Markets | Part 2 بدون کد ۷ High Paying Freelance Skills accountability Bear Markets …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner