فیلترهای سرامیکی ریخته گری

کاشان با بیش از ۲۵ برنامه فرهنگی به استقبال هفته گردشگری می رود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله ناصحی پور صبح پنج شنبه ضمن گرامیداشت هفته گردشگری اظهار داشت: امسال هفته گردشگری گردشگری مقارن شده با شعار «گردشگری و صلح» و از این رو سعی کرده ایم برنامه های متنوع فرهنگی و نشاط آوری داشته باشیم.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های بی نظیر کاشان در انواع گردشگری ابراز داشت: همزمان با روز جهانی گردشگری زنگ گردشگری در هنرستان دستمالچی که هنرجویانی از رشته گردشگری در آن مشغول به تحصیل هستند نواخته و از معلمین و دانش آموزان نمونه این رشته تقدیر خواهد شد.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برگزای دو نمایشگاه عکس و نقاشی از جاذبه های گردشگری کاشان و اشیا موزه ملی، نمایشگاه صنایع‌دستی و دستاوردهای دانش آموزان هنرستان دستمالچی، نشست فعالین و کمیته مشورتی با اعضای شورای شهر، فرماندار و امام جمعه و برگزاری تور آفرود کویرنوردی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته گردشگری است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بازدید ۱۶ هزار گردشگر خارجی امسال از موزه‌های آذربایجان‌غربی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

وی از برگزاری تور رایگان کاشان گردی شبانه خبر داد و گفت: در این برنامه که با همکاری شهرداری کاشان و پایگاه خبری اهل کاشانم تدارک دیده شده، شهروندان عزیز ضمن بازدید از ابنیه تاریخی شاخص از برنامه های متنوع فرهنگی نیز بهره مند خواهند شد.

ناصحی پور برگزای جشنواره فرهنگی گذر را از برنامه های مهم هفته گردشگری دانست و تصریح کرد: این برنامه که به همت بخش خصوصی در حال برگزاری است برنامه های مختلف فرهنگی برای معرفی، فرهنگ سازی و کمک به احیا گذر آب انبار خان که یکی از پویا و فعال ترین گذرهای معروف در دل بافت تاریخی کاشان است، تدارک دیده شده است.

وی جشن برزگ خانواده گردشگری کاشان، رونمایی از تارنمای رسمی این اداره، رونمایی از نرم افزار گردشگری کاشینو، رونمایی از نقشه گردشگری و کتاب کودک، افتتاح چند اقامتگاه سنتی، افتتاح دفتر حمل و نقل گردشگری، افتتاح دفتر میراث بانی مجموعه تاریخی بازار بزرگ کاشان، تور آشناسازی دانشجویان جدیدالورود و برگزاری دوره های آموزش گردشگری برای دانش آموزان علاقمند را از دیگر برنامه هفته گردشگری اعلام کرد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  دایره تنگ مشاغل گردشگری و چشم انداز توسعه این صنعت در ایران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

برگزاری تور شبانه و رایگان کاشان گردی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با فرارسیدن هفته گردشگری، با همکاری مشترک اداره میراث فرهنگی، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner