فیلترهای سرامیکی ریخته گری

کشتارگاه‌های خوزستان در کشتار و عرضه مرغ ضعیف عمل می‌کنند

ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با انتقاد از تعطیلی کشتارگاه های استان گفت: کشتارگاه های خوزستان در کشتار و عرضه مرغ بسیار ضعیف عمل می کنند و همکاری لازم برای کنترل شرایط بازار را ندارند.

خدارحم امیری زاده در گفت و گو با ایسنا با انتقاد از تعطیلی کشتارگاه های خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس بازار اجازه نمی دهیم کشتارگاه ها در بازار استان اخلال ایجاد کنند و قطعا مانع این کار خواهیم شد.

وی افزود: براساس آنچه پیگیری شده، ریشه عمده مشکلات در بحث مرغ استان به کشتارگاه ها مربوط است و در این زمینه کشتارگاه ها باید به مصوبات ستاد تنظیم بازار توجه کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: کشتارگاه های خوزستان در کشتار و عرضه مرغ بسیار ضعیف عمل می کنند و همکاری لازم برای کنترل شرایط بازار را ندارند.

کشتارگاه های متخلف به دستگاه قضا معرفی می شوند

امیری زاده ادامه داد: در صورتی که کشتارگاه ها به مصوبات ستاد تنظیم بازار عمل نکنند و همکاری لازم را نداشته باشند با آن ها برخورد خواهیم کرد و کشتارگاه های متخلف را به دستگاه قضا معرفی می کنیم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  گری‌اسکیل ۱ میلیارد دلار اتریوم را به کوین بیس منتقل کرد

وی تصریح کرد: در جسله ستاد تنظیم بازار پیشنهاد کرده ایم که از این پس برخورد با گرانفروشی مرغ از کشتارگاهی که مرغ در آن کشتار می شود، انجام شود و از این پس کشتارگاه ها باید پاسخگوی گرانی مرغ باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: به شدت از وضعیت فعلی کشتارگاه ها در استان ناراضی هستیم و در این زمینه سازمان جهاد کشاورزی استات به دنبال تاسیس کشتارگاه است تا با مشکلات کمتری در بحث مرغ در استان مواجه شویم.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + ویدئو آموزش مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۳۰ شهریور همستر کامبت کلید جدید همستر کامبت رأس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner