مدیر اجرایی شرکت بوئینگ اعلام کرد که انتظار میرود مشکلات زنجیره تامین تقریبا تا پایان سال ۲۰۲۳ ادامه داشته باشد که ناشی از کمبود نیروی کار در تامینکنندگان رده متوسط و کوچکتر است که بخشی از آن به دلیل بازگشت سریعتر از حد انتظار تقاضاست.
به گزارش ایسنا، بوئینگ ماه گذشته اعلام کرد که تولید هواپیمای ۷۳۷ آن به دلیل کمبود یک نوع اتصال سیمکشی کند شده است و برخی از مشتریان خطوط هوایی آن مجبور به لغو پروازها به دلیل کمبود کارکنان در بهبود پس از همهگیری شدهاند.
دیوید کالهون- مدیر اجرایی بوئینگ گفت: تغییر از تقاضا به مشکلات عرضه کنونی قابلتوجه است.
وی افزود: بوئینگ یک زنجیره تامین بزرگ و پیچیده با شکنندگی زیاد دارد که در صورت تاخیر منجر به مشکلاتی میشود.
کالهون بیان کرد: این یک مشکل واقعی برای هر دو سازنده بوده است و احتمالا از نظر من تقریبا تا پایان سال آینده همینطور باقی خواهد ماند.
مدیر اجرایی بوئینگ میگوید: بزرگترین محدودیت برای مجموعه تامینکنندگان میانی و تامینکنندگان زیر ردیف، در دسترس بودن نیروی کار است.
رویترز ماه گذشته گزارش کرد که سازنده موتور سیافام اینترنشنال (CFM International)، سرمایهگذاری مشترک بین جنرال الکتریک و سافران، به دلیل مشکلات زنجیره تامین با تاخیرهای صنعتی ۶ تا هشت هفتهای مواجه شده است.
بیزنس گزارش کرد، ایرباس ماه گذشته اعلام کرد که شاهد افزایش ریسکهای کوتاهمدت در زنجیره تامین خود بوده است اما ابراز اطمینان کرد که شبکه جهانی تامینکنندگانش این روند را مدیریت خواهند کرد.
انتهای پیام