فیلترهای سرامیکی ریخته گری

گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی؛ در مسیر توسعه گردشگری پایدار – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فریبا عباسی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در مهرماه ۱۴۰۲، سکان هدایت گسترده‌ترین شبکه هتلی کشور را برعهده گرفت. قرار گرفتن این دانش آموخته دکتری برنامه ریزی توسعه و مدیریت گردشگری که بیش از این در سمت‌های عضو هیات مدیره، مدیر امور بین‌الملل- روابط عمومی و معاون اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی مشغول به کار بوده در جایگاهی که در سنوات گذشته فقط به مردانی که قالباً تجربه‌ای در صنعت هتلداری نداشتند اتفاقی مثبت و ارزنده بود.

«افزایش درآمد وکاهش هزینه» از اصلی ترین اهداف مشخص شده عباسی در ابتدای راه بود که به نظر با ثبت رکوردهای جدید در حوزه کسب درآمد و افزایش سود عملیاتی این امر به خوبی محقق شده است. همچنین ارایه خدمات نوین، با کیفیت و قابل دسترس برای اقشار مختلف جامعه باعث رضایتمندی خدمات گیرندگان و بخصوص بازنشستگان گردیده است.

بزرگترین گروه زنجیره‌ای خدمات اقامتی و پذیرایی کشور با عنوان تجاری «گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی» با توجه به گستردگی و پراکندگی جغرافیایی واحدهای اقامتی و پذیرایی خود در سراسر کشور (۱۵۸۰ اتاق، ۳۹۵۳ تخت فعال)، توانسته در دوره جدید با توسعه کمی و کیفی خدمات و بهره گیری از نیروی انسانی مجرب، با برداشتن گام‌های مهمی در امر بازسازی و بهسازی هتل‌ها، افزایش درآمد شرکت، نگاه ویژه به معیشت کارکنان از طریق افزایش سطح رفاه کارکنان، جانشین پروری و استفاده از ظرفیت داخلی، انضباط مالی و … دامنه حضور خود را بیش از پیش در کشور گسترش داده و با ورود به عرصه جریان گردشگری بین المللی به معرفی آثار و جاذبه‌های اماکن متنوع فرهنگی پرداخت و در مسیر توسعه گردشگری پایدار گام بردارد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  امیدوارم کاندیداهای ریاست جمهوری به موضوع گردشگری بپردازند  - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

شرکت سرمایه گذاری هتل‌های جهانگردی ایرانگردی و جهانگردی

شرکت سرمایه گذاری هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با نشان گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در سال ۱۳۷۹ و پس از سازمان ایرانگردی و جهانگردی تأسیس شد.

این شرکت با دارا بودن بیش ۵۰ هتل، محل اقامتی و پذیرایی درگستره کشور بزرگترین شبکه هتلداری کشور محسوب می‌شود.

نظر به قدمت هتل‌ها (بیش از ۵۰ سال) در سال ۱۴۰۲، بازسازی و بهسازی اماکن اقامتی الویت اول شرکت قرار گرفت.

فعالیت‌هایی نظیر تعمیرات اساسی اتاق‌ها، موتورخانه‌ها، تعمیرنما و سقف هتل‌ها، تعمیر، بازسازی ویلاها و سوئیت‌ها، خرید و نصب تجهیزات صنعتی آشپزخانه، موتورخانه‌ها، خشکشویی و … در بیش از ۱۵ هتل صورت گرفت.

در راستای به روزسانی هتل‌ها، ۲۹ هتل موفق به دریافت گواهینامه استاندارد کیفیت خدمات گردشگری شدند و ۱۶ هتل دیگر در فرایند دریافت گواهینامه بوده و به زودی گواهینامه مذکور را دریافت خواهند کرد.

جهت بالا بردن سطح خدمات هتلی بیش از ۴۰۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی ویژه همکاران شرکت با موضوعاتی نظیر: پذیرشگری، آشپزی، خانه داری، مرمت و نگهداری ابنیه، مدیریت هزینه، ایمنی و بهداشت، پذیرایی و تشریفات و … برگزار شد، پس از برگزاری این دوره‌ها شاهد افزایش رضایت مندی طبق نظر سنجی انجام شده در هتل‌ها هستیم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  خط زمینی اردبیل - وان در اردبیل برقرار می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

صدای مشتریان، گوش شنوای شرکت

با راه اندازی هتل مانیتورینگ، پس از خروج مسافر از هتل طی پیامکی عملکرد هتل در همه زمینه‌ها و بخشها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، طی جدول ارزیابی زیر، نارضایتی مشتریان کاهش چشمگیر داشته و رضایت مندی در سطح عالی و خوب خصوصاً از عملکرد پذیرشگران افزایش یافته است.

از اولویت‌های در دست اقدام و مهم شرکت می‌توان موارد زیر را برشمرد:

۱) بهسازی و بازسازی هتل‌ها: در شش ماهه اول ۱۴۰۳ نیز تعدادی از هتل‌ها بازسازی و بهسازی شده و این امر به صورت مستمر و پیوسته در شرکت به عنوان یک اصل مهم در حال انجام است.

۲) راه اندازی باشگاه مشتریان: به منظور توجه به مهمانان وفادار و ارائه تخفیف‌های مناسب در زمان پایین بودن ضریب اشغال هتل‌ها به زودی شاهد اجرایی شدن باشگاه مشتریان با هدف جذب مشتری و افزایش درآمد هستیم.

۳) بازاریابی و فروش: عقد تفاهم نامه و قراردادهای گارانتی با شرکت‌ها، نهادها و سازمانها جهت ارائه خدمات اقامتی به پرسنل شرکت‌ها.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تسهیلات ویژه به طرح‌های گردشگری دریایی اعطا می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

۴) سرمایه گذاری و توسعه: استفاده بهینه از فضای هتل‌ها، با کاربری‌هایی نظیر چایخانه، باشگاه

ورزشی و … همچنین ارائه طرح‌های اقامتی در زمین‌های فاقد کاربری شرکت.

از بخش‌های دیگر شرکت می‌توان به دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی اشاره کرد.

برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی متنوع به مقاصد گوناگونی نظیر کربلا، مشهد مقدس، زنجان، انزلی، آستارا، ارومیه، سنندج و … در قالب بسته‌های سفر ارزان قیمت و هیجان محور ویژه بازنشستگان و عموم از فعالیت‌های این دفتر است. علاقه‌مندان به صورت حضوری و یا غیر حضوری با مراجعه به سایت دفتر خدمات مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی می‌توانند از شرایط تورهای گردشگری و نحوه رزرو هتل‌های زیر مجموعه مطلع شوند.

با برنامه ریزی های انجام شده میزان فروش ظرفیت‌های خالی هتل‌ها با تمرکز بر بازاریابی الکترونیکی و تبلیغات در فضای مجازی افزایش قابل توجهی داشته است.

همچنین دفاتر فروش در برخی هتل‌های زیرمجموعه نیز فعال شده و با همکاری کانون‌های بازنشستگی استان‌ها شاهد برگزاری تورهای ویژه بازنشستگان هستیم.

با تلاش همکاران، افزایش رضایتمندی مشتریان و همچنین بازسازی‌های صورت گرفته شاهد رشد ورودی و ضریب اشغال هتل‌ها افزایش درآمد هستیم.

میزبانی به وسعت ایران؛ منتظر حضورتان در هتل‌های گروه ایرانگردی و جهانگردی هستیم.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

۳۶۵ بازدید از اماکن گردشگری استان سمنان صورت گرفت  – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن اخلاقی در نشست ستاد خدمات سفر سمنان به میزبانی استانداری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner