فیلترهای سرامیکی ریخته گری

یکی دیگر از مدیران سابق صرافی FTX به زندان می‌رود

رایان سالامه (Ryan Salame)، یکی از مدیران صرافی FTX، به اتهام توطئه برای انجام کمک‌های سیاسی غیرقانونی و فریب کمیسیون انتخابات فدرال پس از فروپاشی این صرافی، مجرم شناخته شد و باید ۷ و نیم سال حبس را بگذارند. هرچند سم بنکمن فرید نسبت به حکم ۲۵ سال زندان خود اعتراض کرده، سالامه اعلام کرد که به این حکم به عنوان تعطیلات نگاه می‌کند!

خلاصه خبر

  • رایان سالامه مدیر بازارهای دیجیتال FTX به ۷ سال و نیم حبس محکوم شده‌ است.
  • او دومین مدیر این صرافی پس از سم بنکمن فرید است که به زندان محکوم شده‌ است.

به گزارش کوین تلگراف، رایان سالامه مدیر بازارهای دیجیتال صرافی FTX قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) برای گذراندن ۷ سال و نیم دوره محکومیت خود به زندان مراجعه کند.

او پس از دادگاه خود در ۲۸ مه (۸ خرداد) در شبکه‌های اجتماعی، زندان را یک تجربه هیجان‌انگیز خطاب کرد. علاوه بر این او ادعا کرد که سپری کردن این دوران را به عنوان تعطیلات تابستانی می‌بیند. 


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

وکلای او درخواست کرده بودند که او در موسسه اصلاحی فدرال ایالات متحده (FCI) کامبرلند در مریلند دوران محکومیت خود را سپری کند. این موسسه یک زندان با امنیت متوسط و نزدیک به محل زندگی سالامه‌ است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آیا بازگشت میثم لطیفی به دولت ممکن است؟

جک آبراموف (Jack Abramoff) یکی دیگر از مشهورترین زندانیان این موسسه است. او یک فرد با نفوذ در واشنگتن است که در یکی از بزرگ‌ترین لابی‌گری‌های ایالات متحده نقش داشته است. او در سال ۲۰۱۰ (۱۳۸۹) پس از گذراندن ۳ سال و نیم حبس آزاد شد.

سالامه به عنوان یکی از مدیران FTX که در پی فروپاشی این صرافی به اتهامات جنایی متهم شده‌، در سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور ۱۴۰۲) به توطئه برای انجام کمک‌های سیاسی غیرقانونی و فریب کمیسیون انتخابات فدرال گناهکار شناخته شد.

سالامه تنها فردی بود که نامش در کیفرخواست سم بنکمن فرید ذکر شده و حاضر نشده‌ بود در محاکمه مدیرعامل سابق صرافی FTX شهادت دهد.

رایان سالامه دومین مدیر اجرایی صرافی FTX است که به زندان محکوم می‌شود. پیش از او در ماه مارس (فروردین)، سم بنکمن فرید به ۲۵ سال زندان محکوم شد. علاوه بر این در سپتامبر (شهریور) دادگاه کارولین الیسون (Caroline Ellison)، مدیر عامل شرکت آلامدا ریسرچ، را به ۲ سال زندان محکوم کرد. مدیران فعلی FTX اکنون درخواستی را ثبت کرده‌اند تا دادگاه همه دارایی‌های الیسون را ضبط کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بریتیش ایرویز ۳۰ هزار پرواز را کنسل کرد

حکم نهایی نیشاد سینگ (Nishad Singh) و گری وانگ (Gary Wang)، دو مدیر اجرایی دیگر صرافی FTX، نیز به ترتیب برای ۳۰ اکتبر (۹ آبان) و ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان) برنامه‌ریزی شده‌ است.




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کد مورس امروز جمز ۱۸ مهر + آموزش وارد کردن کد Gemz

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان