فیلترهای سرامیکی ریخته گری

۲.۸ درصد رشد اقتصادی مازندران از طریق بهره‌وری است

ایسنا/مازندران معاون توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران با بیان اینکه شاخص رشد اقتصادی در کشور ۸ درصد تعیین شده است اما در مازندران ۲.۸ درصد رشد از طریق بهره‌وری است، گفت: بهره‌وری نیروی انسانی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است نظام اداری ما در این بخش مبتنی بر موضوعات فرهنگی و رفتار سازمانی است که باید توسعه پیدا کند.

امید محبی دیشب در جلسه کمیته ارتقای بهره‌وری استان که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه بهره‌وری باید نتیجه‌گرا باشد تا در این حوزه استان به اهداف مورد نظر و سیاست‌های دولت سیزدهم دست پیدا کند.

وی ادامه داد :شاخص‌های مرتبط با حوزه بهره‌وری هر دستگاهی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تدوین شده است باید بر مبنای این الگو پیاده سازی شود .

این مسئول با بیان اینکه شاخص رشد اقتصادی در کشور ۸ درصد تعیین شده است اما در مازندران ۲.۸ درصد رشد از طریق بهره‌وری است، تصریح کرد: بهره‌وری نیروی انسانی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است. نظام اداری ما در این بخش مبتنی بر موضوعات فرهنگی و رفتار سازمانی است که باید توسعه پیدا کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ویدیو/ تحلیل مجید عشقی از وضعیت بورس

محبی افزود: در این راستا اداره کل آموزش و پرورش به‌عنوان دستگاه محوری مدل بهره‌وری خاص خود را باید تدوین کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان اینکه در فضای کارشناسی پیشنهادات ‌و موضوعات دستگاه‌های اجرایی باید تبدیل به طرح بین دستگاهی شود تا قابلیت اجرا داشته باشد، اظهار کرد :ایرادات طرح‌های دستگاه‌های اجرایی قبل از ارائه در کمیته ارتقای بهره‌وری استان در دبیرخانه این کمیته بازبینی تا اشکالات طرح‌ها در فضای کارشناسی برطرف شود .

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کد انیگما راکی رابیت امروز ۲۹ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد انیگما ۲۹ شهریور راکی ربیت ترتیب رمز کیف پول یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner