فیلترهای سرامیکی ریخته گری

۳ مصدوم در برخورد اتوبوس با پراید در گالیکش/ وضعیت مصدومان وخیم نیست

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از مصدومیت ۳ نفر از حادثه دیدگان شب گذشته در تصادف تریلی با خودروی پراید در جاده شهرستان گالیکش خبر داد.

قاسم غریب آبادی صبح امروز در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وقوع تصادف دو خودروی اتوبوس اسکانیا و پراید در محور گالیکش به سمت جنگل گلستان، اظهار کرد: دیشب پس از اعلام وقوع حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان (EOC) بلافاصله عملیات امداد از سوی هلال احمر آغاز شد.

وی با بیان اینکه محل دقیق حادثه در جاده گالیکش به جنگل گلستان در محدوده روستای خمبرآباد بوده است، افزود: دو تیم زبده از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به استعداد چهار نفر به سرعت در محل حادثه حاضر شده و به ۲۳ نفر از حاثه دیدگان امدارسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه در این عملیات یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به کارگیری شد، خاطرنشان کرد: ۳ نفر از حادثه دیدگان دچار مصدومیت شده بودند که آقای ۱۹ ساله توسط تیم جمعیت رهاسازی و در محل حادثه تحویل عوامل اورژانس داده شده و آقای ۱۷ ساله بدلیل تروما سر، لگن و پای راست توسط آمبولانس جمعیت به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال داده شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  مرگ ۵۴۱ نفر در تصادفات سال گذشته در تهران/ رفع خطر نیمی ازنقاط حادثه‌خیز ترافیکی پایتخت

غریب آبادی وضعیت عمومی مصدومان را عادی توصیف کرد و گفت: الحمدالله خطر جانی هیچ کدوم از مصدومان را تهدید نکرده و افراد مصدوم در حال مداوا و درمان توسط کادر درمان در بیمارستان هستند.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner