فیلترهای سرامیکی ریخته گری

۵۰ درصد دفاتر خدمات مسافرتی کشور در استان تهران قرار دارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


رضا همتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جاذبه‌های گردشگری استان تهران همزمان با هفته گردشگری تهران اظهار کرد: استان تهران در گذشته به عنوان یک مقصد انتخاب نمی‌شد و در گذشته تهران در مسیر مسافرها قرار داشت، اما مقصد آنها نبود.

وی گفت: اما امروز هموطنان تهران را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند، شمیرانات در شمال تهران و نگینی در رشته کو های البرز قرار دارد و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان دارد، که از جمله آن می‌توان به دریاچه لار، سد لتیان و منطقه زیبای رودبار قصران اشاره کرد.

معاون گردشگری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران گفت: در شرق استان تهران نیز آثار متعدد گردشگری فراوانی مانند تنگه واشی، برج شبلی، دریاچه تار و هویر و غار رود افشان قرار دارد.

وی اضافه کرد: در غرب استان تهران نیز سرزمین تپه‌های باستانی و یادگارهای کهن و کاروانسراهای متعدد و دشت شقایقی در ملارد قرار دارد، که گردشگران می‌توانند، از این جاذبه‌ها لذت ببرند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  رتبه اول کاشان در سطح کشور در دارا بودن اقامتگاه های سنتی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

همتی به جاذبه‌های جنوب استان تهران اشاره کرد و گفت: جنوب استان تهران به عنوان میراث کهن جاذبه‌های فراوانی دارد و تورهای بیابان گردی و کویرگردی در استان تهران نیز مورد استقبال گردشگران قرار دارد.

وی گفت: استان تهران ۵۰ درصد دفاتر خدماتی و مسافرتی را در خود جای داده است و یک سوم راهنمایان گردشگری کشور و نیمی از فعالان گردشگری سلامت در این استان فعال هستند.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

شروع فعالیت گردشگری مقاومت در یزد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

سید حسن حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر از معرفی گردشگری مقاومت در یزد خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان