فیلترهای سرامیکی ریخته گری

نقش وزارت علوم در کاهش نرخ بیکاری فارغ التحصیلان+ فیلم-تایمز


هاشم داداش‌پور، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وظیفه وزارت علوم طراحی دانشگاه‌ها با قصد کارآفرینی برای دانشجویان نیست، زیرا هدف اصلی در قدم اول طراحی و تاسیس دانشگاه‌ها با قصد تولید دانش است و در قدم دوم افزایش اگاهی و دانش است.

وی افزود: با توجه به تغییراتی نسلی که در دانشگاه‌ها بوجود آمده است نقش کارآفرینی هم در دانشگاه ایجاد شده است و به همین خاطر هم در دوسال اخیر معاونت فناوری و نوآوری تاسیس شد تا بتواند متولی سیاستگذاری و تنظیم گری پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نوآوری باشد.

وی با بیان اینکه ۵۴ پارک علم و فناوری فعال در کشور وجود دارد گفت: بیش از ۱۶۰ مرکز رشد و نوآوری در داخل دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور وجود دارد که هر چه قدر این مراکز تعمیق پیدا کنند در زمینه کارآفرینی و اشتغال برای دانشجویان نقش آفرینی می‌کنند.

داداش پور گفت: بخشی از موضوع کارآفرینی وزارت علوم بر عهده دارد و نه همه آن را و طبیعی است در راستای ماموریت‌های خود سعی می‌کند این نقش را ایفا کند به ویژه مهارت افزایی که دانشجویان برای ورود به بازار کار به آن نیاز دارند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  همه چیز درباره حکم قصاص "محمد قبادلو"؛ از487 روز رسیدگی قضایی به پرونده تا 2 مرتبه رد اعاده دادرسی در دیوانعالی کشور

خبرنگار: حسین قربانی


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner