فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل قیمت اتریوم؛ امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

اتریوم (ETH) دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار است. با توجه به تحلیل تکنیکال و همچنین شاخص‌هایی مثل حجم معاملات می‌توان قیمت اتریوم
ETH


را پیش‌بینی کرد. علاوه بر این روند اتریوم روی آلت کوین‌ها هم تاثیر زیادی می‌گذارد و در چشم‌انداز آن‌ها بسیار مهم است.

فهرست عناوین

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (۱۵ خرداد ۱۴۰۳)

به گزارش کوین تلگراف، اتریوم در چند روز گذشته در بالای محدوده ۳٬۷۳۰ دلار قرار داشته است. این امر نشان می‌دهد که ETH در تلاش است این سطح را به یک حمایت تبدیل کند.

نمودار روزانه قیمت اتریومنمودار روزانه قیمت اتریوم
نمودار روزانه قیمت اتریوم

افزایش میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۳٬۶۱۹ دلار) و شاخص RSI نشان می‌دهد که فشار خرید اتریوم بیشتر از فشار فروش آن است. این ارز دیجیتال در ادامه احتمالاً سعی خواهد کرد مقاومت جزئی ۳٬۹۷۷ دلار را پشت سر بگذارد و مقاومت سربار ۴٬۱۰۰ دلار را به چالش بکشد.

برعکس اگر قیمت اتریوم کاهش یابد و به پایین‌ محدوده ۳٬۷۳۰ دلار برسد، نشان می‌دهد که فشار فروش آن افزایش یافته است. فشار فروش این ارز دیجیتال احتمالاً با رسیدن قیمت آن به پایین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۳٬۶۱۹ دلار) افزایش می‌یابد. سپس ETH ممکن است تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه خود (موج قرمز رنگ، ۳٬۲۸۲ دلار) سقوط کند.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)

به گزارش کوین تلگراف،

اتریوم بار دیگر در تلاش است تا به لطف سطح ۳٬۷۳۰ دلار رشد کند. شایان ذکر است که این ارز دیجیتال حمایت قابل‌توجهی در این سطح دارد.

نمودار روزانه قیمت اتریومنمودار روزانه قیمت اتریوم
نمودار روزانه قیمت اتریوم

شیب تند میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۳٬۵۵۹ دلار) و موقعیت اندیکاتور RSI در ناحیه مثبت نشان‌دهنده آن است که فشار خرید اتریوم بیشتر از فشار فروش آن است. به نظر می‌رسد که خریداران می‌خواهند قیمت اتریوم را به سمت مقامت سربار آن در ۴٬۱۰۰ دلار سوق دهند. این سطح اهمیت زیادی دارد؛ زیرا شکسته شدن‌ آن می‌تواند راه را برای رشد ETH تا محدوده ۴٬۸۶۸ دلار هموار کند.

از سوی دیگر اگر قیمت اتریوم به زیر سطح ۳٬۷۳۰ دلار برسد، نشان‌دهنده این خواهد بود که حرکت صعودی آن کند شده‌ است. در نتیجه شرایط مساعدی برای فروشندگان به وجود می‌آید که می‌توانند با استفاده از آن، قیمت اتریوم را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بکشانند.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (۱۰ خرداد ۱۴۰۳)

به گزارش کوین تلگراف،

اتریوم در ۲۷ مه (۷ خرداد) به بالای ۳٬۹۷۷ دلار رسید اما نشان داد که فشار فروش آن به شدت در محدوده ۴٬۰۰۰ دلار تا ۴٬۱۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

نمودار روزانه قیمت اتریومنمودار روزانه قیمت اتریوم
نمودار روزانه قیمت اتریوم

اولین حمایت ETH در جهت نزولی، سطح شکست آن (Breakout) در محدوده ۳٬۷۳۰ دلار است. اگر این سطح به حمایت تبدیل شود، ETH یک بار دیگر تلاش می‌کند تا از مقاومت ۴٬۱۰۰ دلار عبور کند. اگر این مانع از بین رود، قیمت اتریوم ممکن است تا محدوده ۴٬۸۶۸ دلار افزایش یابد.

برعکس اگر قیمت ETH کاهش یابد و به زیر محدوده ۳٬۷۳۰ دلار سقوط کند، نشان می‌دهد که فشار فروش آن تمام نشده است. در این صورت اتریوم ممکن است تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۳٬۵۳۷ دلار) و یا حتی محدوده ۳٬۰۵۰ دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش کوین تلگراف، رشد اتریوم از حمایت ۲٬۸۵۰ دلار در ۱۵ مه (۲۶ اردیبهشت) نشان داد که این ارز دیجیتال هنوز فشار خرید زیادی دارد.

نمودار روزانه قیمت اتریوم (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

اگر قیمت اتریوم در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۳٬۰۲۶ دلار) باقی بماند، در ادامه می‌تواند به خط مقاومت کانال نزولی‌اش برسد. به احتمال زیاد فشار فروش اتریوم در این محدوده افزایش می‌یابد اما اگر خیلی زیاد نباشد، ETH ممکن است رالی جدیدی به سمت محدوده ۳٬۴۰۰ دلار آغاز کند.

از طرف دیگر اگر قیمت ETH بعد از رسیدن به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، نشان می‌دهد که فشار فروش آن از بین نرفته‌ است. در این صورت قیمت اتریوم ممکن است دوباره به حمایت قوی ۲٬۸۵۰ دلار برسد. با شکسته شدن این حمایت هم قیمت اتریوم ممکن است تا کف کانال نزولی مذکور کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش کوین تلگراف، قیمت اتریوم همچنان در کانال نزولی موجود در نمودار روزانه آن قرار دارد. این مسئله نشان می‌دهد که فشار فروش اتریوم هنوز به پایان نرسیده‌ است.

نمودار روزانه قیمت اتریوم (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)نمودار روزانه قیمت اتریوم (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
نمودار روزانه قیمت اتریوم (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

ETH در تلاش است تا به لطف حمایت ۲٬۸۵۰ دلار رشد کند. اگر این حمایت از دست برود، هدف بعدی این ارز دیجیتال در کف کانال نزولی مذکور قرار دارد.

اتریوم فرصت زیادی برای رشد ندارد. این ارز دیجیتال باید هر چه سریع‌تر خود را به بالای سقف کانال خود برساند تا جلوی سقوطش را بگیرد. در این صورت ETH ممکن است تا محدوده ۳٬۳۵۷ دلار و یا حتی ۳٬۷۳۰ دلار رشد کند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بلیت هواپیما برای معلولان نیم بها شد/ طلب زیاد هما از بنیادشهید
الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + ویدئو آموزش مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۳۰ شهریور همستر کامبت کلید جدید همستر کامبت رأس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner