فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آماده برگزاری ورک‌شاپ تعمیرات تجهیزات پزشکی با همراهی جهاددانشگاهی هستیم

ایسنا/مرکزی عضو هیات مدیره صنف تعمیرات تجهیزات پزشکی کشور گفت: آماده برگزاری همایش، کارگاه ها و ورکشاپ ها در خصوص تعمیرات تجهیزات پزشکی همراه با ارائه تجهیزات با کمک جهاددانشگاهی خواهیم بود.

دکتر صالح سلوکی در نشست با علیرضا دارابی مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با جهاددانشگاهی و پتانسیل دانشجویی سازمان دانشجویان، گفت: امید است بتوانیم با برگزاری این ورکشاپ ها قدمی به سمت اشتغالزایی دانشجویان در مسیر تحقق بیانات مقام معظم رهبری و شعار سال برداریم.

علیرضا دارابی مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان نیز در ادامه به معرفی و تشریح اهداف این سازمان در جهت ارتقا کارآمد دانشجویان در زمینه های مختلف فرهنگی، علمی و صنعتی پرداخت.

وی اظهارکرد: با توجه به حضوری شدن دانشگاه ها و به جهت ارتباط گیری موثر با دانشگاه ها و دانشجویان باید بستری آماده شود تا دانشجو پس از ۲ یا ۴ سال پس از تحصیل، بتواند بازار کار داشته باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، دارابی خاطرنشان کرد: هدف نهایی سازمان دانشجویان این است که با برگزاری ورکشاپ ها، کارگاه ها و… بتوانیم  دانشجویان را کارآمد تربیت کنیم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  حمایت ۳۰ میلیاردی وزارت علوم از پارک‌ها/اختصاص اعتبارات بهپارک‌ها بر اساس عملکرد

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

۱۶۴ هنرستان در دست ساخت هستند-تایمز

حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت و گو با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان