فیلترهای سرامیکی ریخته گری

عصبانیت کاربران از ایردراپ کتیزن و توکنومیکس CATI؛ ماجرا چیست؟

کاربران کتیزن از روز قبل می‌توانند تعداد توکن‌های ایردراپ خود را مشاهده کنند. با این حال بسیاری از آن‌ها از توکنومیکس و نحوه توزیع ایردراپ CATI ناراضی هستند.

خلاصه خبر

  • در زمان ایردراپ ۳۰.۵ درصد از عرضه کتیزن‌ توزیع می‌شود.
  • بسیاری از کاربران کمتر از ۱۰ توکن CATI دریافت کردند.

بازی کتیزن امروز اطلاعات و توضیحات بیشتری درباره توکنومیکس و نحوه توزیع ایردراپش منتشر کرد. همانطور که در تصویر زیر مشخص شده، عرضه کل این توکن به ۱ میلیارد واحد می‌رسد. نحوه توزیع این توکن‌ها هم به صورت زیر است:

  • ایردراپ: ۳۴ درصد
  • لانچ‌پول بایننس: ۹ درصد
  • نقدینگی: ۵ درصد
  • خزانه: ۱۵ درصد
  • اعضای تیم: ۲۰ درصد
  • سرمایه‌گذاران: ۱۰ درصد
  • مشاوران: ۷ درصد
توکنومیکس کتیزنتوکنومیکس کتیزن
توکنومیکس کتیزن

در زمان ایردراپ ۳۰.۵ درصد از عرضه کتیزن توزیع می‌شود که ۵ درصد آن برای نقدینگی و ۹ درصد برای بایننس لانچ‌پول است. مابقی هم به عنوان ایردراپ بین کاربران توزیع می‌شود. فبه عبارت دقیق‌تر کتیزن نیمی از سهم ایردراپ را در فصل‌های آینده خود توزیع می‌کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  عقد قرارداد ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن طرح نهضت ملی درخوزستان

در هر صورت طبق این توکنومیکس حتی با احتساب سهم بایننس لانچ‌پول، باز هم سهم کاربران کمتر از ۵۰ درصد از عرضه کتیزن است. همین مسئله انتقادات زیادی را در پی داشته‌ و بسیاری از کاربران باور دارند که کتیزن آن طور که باید غیرمتمرکز نیست.

البته توسعه‌دهندگان کتیزن تاکید کردند که سهم اعضای تیم، مشاوران و سرمایه‌گذاران به مدت ۱ سال کاملاً قفل می‌شود و سپس طی ۱۲ تا ۴۸ ماه توزیع می‌شود. آن‌ها با این کار تلاش کردند تعهد خود به این پلتفرم را ثابت کنند؛ اما این استراتژی هم باعث نشده‌ که کاربران راضی باشند.

یک نکته دیگر این است که کتیزن قبلاً اعلام کرده بود بر اساس پرافیت ایردراپش را توزیع می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد برای جلوگیری از تقلب کاربران، به جای پرافیت بیشتر به تراکنش‌های آنچین، تسک‌ها و خرید و فروش فیش کوین اهمیت داده‌ است.

با این توکنومیکس بسیاری از کاربران کمتر از ۱۰ توکن CATI دریافت کردند. قیمت کتیزن در بازار پیش از عرضه در حال حاضر ۰.۷ دلار می‌رسد. معمولاً قیمت ارزهای دیجیتال بعد از لیست شدن‌ در صرافی‌ها کمتر از قیمت آن‌ها در بازار پیش از عرضه است. با این حال حتی اگر قیمت کتیزن به ۰.۷ دلار برسد؛ ایردراپ بسیاری از کاربران کمتر از ۱۰ دلار خواهد بود.

ایردراپ کتیزنایردراپ کتیزن
ایردراپ کتیزن

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ویدئو / سرانجام خودروهای دپوشده در گمرک چه می‌شود؟


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کد تپ سواپ امروز ۳۰ شهریور + کد همه ویدئوهای TapSwap

Bear Markets | Part 2 بدون کد ۷ High Paying Freelance Skills accountability Bear Markets …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner