فیلترهای سرامیکی ریخته گری

رشد ۳۰ درصدی ۵ آلت کوین در هفته قبل؛ آیا این رالی‌ها ادامه دارد؟

۵ آلت کوین در هفته قبل با رشد نسبتاً خوبی مواجه شدند و به نظر می‌رسد که بعضی از آن‌ها ممکن است به حرکت صعودی‌شان ادامه دهند.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • بیت تنسور و آپتوس هفته قبل رشد کردند.
  • توکن‌های سویی و سی هم به رشد نسبتاً خوبی دست یافتند.

به گزارش بی‌این کریپتو، بازار آلت کوین‌ها هفته قبل با تقاضای خوبی روبه‌رو شد اما به نظر می‌رسد که ۵ آلت کوین روند نسبتاً بهتری داشتند.

۱. بیت تنسور (TAO)

بیت تنسور در هفته قبل ۹۵ درصد رشد کرد. به نظر می‌رسد رشد توکن‌های بخش هوش مصنوعی و حتی سهام مبتنی بر این فناوری در رشد آلت کوین مذکور موثر بوده‌ است. از نظر تکنیکال، نمودار روزانه بیت تنسور نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال قبلاً یک الگوی سر و شانه معکوس تشکیل داده‌ است. به لطف این الگو، TAO توانسته‌ است حمایت ۲۹۸.۰۷ دلاری را حفظ کرده و به بالای مقاومت ۳۴۹.۷۵ دلار برسد.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

در حال حاضر هم قیمت TAO در نزدیکی ۵۷۰ دلار قرار دارد. با این حال شاخص RSI به بالای محدوده ۷۰ و ناحیه اشباع خرید رسیده‌ و می‌تواند از ریزش TAO حمایت کند. البته شاخص مکدی همچنان مثبت است و می‌تواند به رشد TAO تا سطح ۷۰۰ دلار کمک کند.

نمودار بیت تنسورنمودار بیت تنسور
نمودار بیت تنسور

۲. ایموتیبل اکس

قیمت ایموتیبل اکس

IMX:


در هفته قبل ۴۳ درصد رشد کرد و به مقاومت ۱.۸۰ دلار رسید. با این حال IMX در حال حاضر بخشی از رشدش را از دست داده‌ است. شاخص قدرت خریداران (BBP) نشان می‌دهد که فشار خرید ایموتیبل اکس هنوز به پایان نرسیده‌ است.

در نتیجه احتمال رشد این آلت کوین تا ۱.۹۵ دلار وجود دارد. با این حال IMX قرار است در ۴ اکتبر () ۳۲.۴۷ میلیون توکن را آزادسازی کند. این امر می‌تواند روی رشد آن تاثیر بگذارد و آن را به ۱.۵۵ دلار برساند.

نمودار IMX آلت کویننمودار IMX آلت کوین
نمودار IMX

۳. سویی

سویی در هفته قبل ۴۰ درصد رشد کرد و به ۱.۵۵ دلار رسید. شاخص جریان پول (MFI) این توکن هم رشد کرده و فشار خرید آن را تایید کرده است. با این حال شاخص مذکور به بالای محدوده ۸۰ رسیده‌ که ناحیه اشباع خرید محسوب می‌شود. در نتیجه احتمال ریزش این آلت کوین تا سطح ۱.۳۷ دلار (به خاطر مقاومت ۱.۵۹ دلار) وجود دارد. از طرف دیگر اگر فشار خرید SUI ادامه داشته‌ باشد؛ قیمت آن می‌تواند به ۱.۸۸ و یا حتی ۲ دلار برسد.

نمودار سویی آلت کویننمودار سویی آلت کوین
نمودار سویی

۴. سی

قیمت توکن سی (SEI) در هفته قبل بیشتر از ۳۰ درصد رشد کرد. در نمودار این توکن هم یک مثلث صعودی ایجاد شده‌ و به رشد ۳۳ درصدی آن کمک کرده است. شاخص Awesome Oscillator (یا AO) در نمودار روزانه از حرکت صعودی سی حمایت کرده و احتمال رشد آن تا محدوده ۰.۴۲ دلار در کوتاه‌مدت وجود دارد.

نمودار سینمودار سی
نمودار سی

با این حال، معامله‌گران باید محتاط باشند زیرا فروشندگان می‌توانند قیمت این آلت کوین را به عقب برگردانند. اگر این اتفاق بیفتد، قیمت SEI ممکن است به ۰.۳۱ دلار برسد.

۵. آپتوس

قیمت آپتوس

APT:


در هفته قبل ۳۲ درصد رشد کرد. این توکن بخشی از رشدش را از دست داده‌ اما روند آن چندان بد به نظر نمی‌رسد. دلیل آن هم این است یک تقاطع طلایی در نمودار آن به وجود آمده‌ است. تقاطع طلایی زمانی رخ می‌دهد که میانگین متحرک نمایی کوتاه‌تر پایین میانگین متحرک نمایی طولانی‌تر باشد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه آپتوس هم از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه آن عبور کرده است. در نتیجه احتمال رشد قیمت آپتوس تا ۸.۲۵ دلار و یا حتی ۸.۸۳ دلار وجود دارد. با این حال اگر این تقاطع تاثیر نگذارد، قیمت آپتوس ممکن است تا ۶.۸۳ دلار کاهش یابد.

نمودار قیمت آپتوسنمودار قیمت آپتوس
نمودار قیمت آپتوس

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  گرم کردن خانه چقدر تمام می‌شود؟
الماس تراشکاری

Check Also

قیمت راکی ربیت امروز ۹ مهر به تومان و دلار

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان