فیلترهای سرامیکی ریخته گری

رشد ۱۵ درصدی شیبا اینو در روز قبل؛ رالی SHIB ادامه پیدا می‌کند؟

قیمت شیبا اینو اخیرا در یک روند صعودی قرار گرفته و شاخص‌های متعددی نشان می‌دهند که بسیاری از سرمایه‌گذاران آن در سود قرار دارند. با این حال فعالیت کم‌رنگ نهنگ‌ها نشان‌دهنده احتیاط آن‌ها است.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • رشد شاخص MVRV شیبا اینو نشان می‌دهد که SHIB در شرایط اشباع خرید قرار گرفته و احتمال اصلاح آن وجود دارد.
  • فعالیت کم‌رنگ نهنگ‌ها سیگنالی از عدم ثبات رالی اخیر شیبا اینو است.

به گزارش بی‌این کریپتو، قرار گرفتن چند عامل نشان می‌دهد که رالی قیمت شیبا اینو

SHIB:


ممکن است برای حفظ قدرت خود با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شود.

رشد ۱۵ درصدی قیمت شیبا اینو با افزایش شاخص MVRV به سطح ۹.۵۷ درصد همراه بوده است. تاریخ نشان داده‌ که هر زمان این شاخص از ۹ درصد عبور کرده، پس از آن قیمت شیبا اینو با اصلاح‌هایی همراه شده‌ است. در دو بار اخیر پس از عبور این شخص از ۹ درصد، شیبا اینو با ۵۰ و ۱۸ درصد اصلاح همراه بوده است.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس
شاخص MVRV شیبا اینوشاخص MVRV شیبا اینو
شاخص MVRV شیبا اینو

در نتیجه این داده‌ها، سیگنالی از اصلاح احتمالی و فشار فروش بالقوه ‌شیبا‌ اینو را صادر کرده‌اند.

بررسی وضعیت نهنگ‌ها

نهنگ‌های شیبا اینو از اواخر جولای تا اواسط آگوست (مرداد) مقدار زیادی از ذخایر خود را به فروش رساندند. این حرکت با کاهش ۴۲ درصدی قیمت آن مصادف شده‌ بود.

نهنگ‌ها در اواخر جولای به انباشت مجدد ‌شیبا‌ اینو ادامه دادند. با این حال انباشت مذکور کوتاه‌مدت بود و سریعا به فروش منجر شد. در روزهای اخیر نیز نهنگ‌ها دوباره به انباشت شیبا اینو روی آورده‌اند. با این حال در مقایسه با دوره‌های قبل، این مقدار بسیار ناچیز است.

نمودار موجودی نهنگ‌های شیبا اینونمودار موجودی نهنگ‌های شیبا اینو
نمودار موجودی نهنگ‌های ‌شیبا‌ اینو

این موضوع نشان می‌دهد که نهنگ‌ها به قدرت این رالی شک دارند. به عبارت دیگر انباشت محتاطانه آن‌ها نشان می‌دهد که نهنگ‌ها از روند صعودی شیبا اینو مطمئن نیستند.

تحلیل شیبا اینو

میانگین‌های متحرک نمایی شیبا‌ اینو که در چند روز گذشته یک تقاطع طلایی را تشکیل دادند و به روند صعودی آن کمک کردند.

این میانگین‌های متحرک قدرتمند به نظر می‌آیند و از احتمال ادامه روند صعودی SHIB خبر می‌دهند. با این حال شیبا اینو مقاومت‌های مهمی در سطوح ۰.۰۰۰۰۱۷۶۳ و ۰.۰۰۰۰۱۸۴۶ دلار دارد. این مقاومت‌ها در گذشته نیز برای شیبا‌ اینو چالش‌برانگیز بوده‌اند.

نمودار ۴ ساعته قیمت شیبا اینونمودار ۴ ساعته قیمت شیبا اینو
نمودار ۴ ساعته قیمت شیبا‌ اینو

عبور از این مقاومت‌ها برای آزمایش مجدد سطح ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار حیاتی است. در صورت شکست این مقاومت‌ها، شیبا اینو می‌تواند با فشار خرید جدیدی روبه‌رو شود که قیمت آن را به سطوح بالاتر می‌رساند.

درصورتیکه شاخص MVRV همچنان روی بازار فشار وارد کند و نهنگ‌ها مواضع محتاطانه خود را حفظ کنند، ریسک معکوس شدن روند قیمت شیبا اینو وجود دارد. در این صورت احتمال کاهش قیمت به حمایت‌های ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار وجود دارد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بهره‌گیری از توان فناوری‌ شرکت‌ها در توسعه‎ پتروشیمی
الماس تراشکاری

Check Also

رییس کمیسیون بورس آمریکا: بیت کوین اوراق بهادار نیست

گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، عنوان کرد که قوانین و مقررات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner