فیلترهای سرامیکی ریخته گری

چانگ پنگ ژائو ممکن است امروز آزاد شود؛ تاثیر آزادی او بر BNB چیست؟

چانگ پنگ ژائو (CZ) بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق صرافی بایننس، باید در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۸ مهر) و پس از گذشت ۴ ماه از زندان آزاد شود. با این حال برخی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند که چون این تاریخ در آمریکا تعطیل رسمی است؛ او ممکن است زودتر و امروز آزاد شود.

فهرست عناوین

خلاصه خبر

  • چانگ پنگ ژائو، پس از ۴ ماه حبس، باید در تاریخ ۲۹ سپتامبر از از زندان آزاد شود.
  • بایننس قصد دارد در همان روز، آپدیت‌هایی را روی پلتفرم و ارز دیجیتال BNB انجام دهد.

به گزارش بین کریپتو، چانگ پنگ ژائو بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق صرافی بایننس، در ۴ ماه گذشته در زندان به سر برده است. با این حال، با توافق انجام‌شده با وزارت دادگستری، او تا روز یکشنبه آزاد می‌شود.

حال این سوالات مطرح است که بازار ارز دیجیتال آیا واکنشی به این ماجرا دارد یا خیر؟ و اینکه صرافی بایننس به چه سرنوشتی دچار می‌شود؟


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

اولا توجه به این نکته ضروری است که تاثیر CZ روی این شرکت به پایان رسیده‌ است. به عبارت دقیق‌تر او برای همیشه از سمت مدیریتی و سایر سمت‌های اجرایی در بایننس منع شده‌ است.

تاریخ رهایی چانگ پنگ ژائوتاریخ رهایی چانگ پنگ ژائو
تاریخ رهایی چانگ پنگ ژائو

با این حال او هنوز بزرگ‌ترین سهام‌دار این شرکت است و می‌تواند افراد را در سمت‌های مختلف منصوب کند. ریچارد تِنگ (Richard Teng)، مدیرعامل جدید بایننس، هم ادعا کرده که این صرافی روی انطباق با قوانین متمرکز شده‌ است.

هر تصمیمی که CZ پس از آزادی خود بگیرد، با حمایت‌های زیادی مواجه خواهد شد. برای مثال کی یونگ جو (Ki Young Ju)، مدیر عامل کریپتوکوانت، در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۱ مهر) با جدیت تمام از چانگ پنگ ژائو حمایت کرده است.

کی یونگ جو CZ را یک پیشرو و رهبر قابل احترام خواند و عنوان کرد که او بدهی خود را پرداخت کرده و اگر می‌خواهد کار جدیدی انجام دهد، باید این فرصت در اختیار او گذاشته‌ شود.

آینده بایننس چگونه خواهد بود؟

بایننس در حال انجام چندین اقدام برای ایجاد تبلیغات مثبت است. در ۲۵ سپتامبر (۴ مهر)، این شرکت از یک به‌روزرسانی جامع برای بهبود عملکرد و ثبات پلتفرم خود خبر داد. در این اعلامیه تاکید شده‌ که تمام خدمات با وقفه‌هایی مواجه خواهند شد. این امر نشان می‌دهد که به‌روزرسانی‌های مذکور ممکن است جامع باشند.

علاوه بر این ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB) در همان روز آزادی چانگ پنگ ژائو، به‌روز رسانی می‌شود. به عبارت دقیق‌تر هاردفورک Bohr در تاریخ ۲۹ سپتامبر (۸ مهر) انجام می‌شود. یکی از نقاط برجسته این تغییرات، امکان تولید بلاک‌های متوالی توسط ولیدیتورها است. هدف از آن هم این است که تجربه بهتری برای توسعه‌دهندگان و کاربران فراهم شود.

قیمت BNB

BNB:


در زمان نگارش این خبر، با ۱ درصد رشد هفتگی به ۶۰۴ دلار رسیده بود.

احساسات بازار ارز دیجیتال چگونه است؟

علاوه بر اخبار مرتبط با بایننس، احساسات معامله‌گران در سراسر بازار ارز دیجیتال تقویت شده‌‌ است. برخی از فعالان بازار، رالی اخیر BNB را به آزادی CZ در زیر سایه «آپتابر» نسبت داده‌اند. آپتابر (Uptober) از ترکیب دو کلمه آپ به معنی بالا و ماه اکتبر به وجود آمده و براساس این نظریه شکل گرفته که ماه اکتبر، ماه پر سودی برای بازار است.

آزادی CZ از زندان در ابتدای این ماه می‌تواند موج مثبتی برای طرفداران ارز دیجیتال باشد. اگر استراتژی بایننس برای BNB موفقیت‌آمیز باشد، می‌توان انتظار رشد آن را داشت. با این حال نمی‌توان این گمانه‌زنی را برای سایر ارزهای دیجیتال مطرح کرد. قیمت بیت کوین

BTC:


به دلایل کاملا متفاوتی رشد کرده و آزادی CZ ممکن است به عنوان یک کاتالیزور دیگر عمل کند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کلید همستر کامبت امروز ۲۲ شهریور + ویدئو آموزش مینی گیم
الماس تراشکاری

Check Also

تعداد کاربران ماسک امپایر به ۴۵ میلیون نفر رسید

اخبار کوتاه ارزهای دیجیتال کوثر ایزک شیریان تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner