فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بازی کتس تلگرام چیست؟ آموزش ربات CATS

پس از راه‌اندازی پروژه داگز، مینی اپلیکیشن‌های مختلفی با استفاده از ایده این بازی تلگرامی عرضه شدند. یکی از این مینی اپلیکیشن‌ها کتس (Cats) است که انتظار می‌رود در هفته‌های آتی ایردراپ خودش را انجام دهد. در بازی کتس نیز مشابه با داگز، با توجه به سن اکانت تلگرامی‌تان به شما امتیاز داده می‌شود. در این مطلب تصمیم داریم از سیر تا پیاز بازی کتس و ایردراپ توکن CATS را بررسی کنیم. توصیه می‌کنیم تا انتها همراه ما باشید.

فهرست عناوین

کتس (Cats) چیست؟

پس از راه‌اندازی پروژه داگز، پروژه‌های مختلفی با نماد گربه و بز و اردک و حیوانات دیگر در تلگرام راه‌اندازی شدند که همه آنها ایده مشابهی داشتند: پاداش‌دهی به کاربران بر اساس مدت زمان حساب تلگرامی آنها.

کتس یکی از محبوب‌ترین مینی اپلیکیشن‌های تلگرامی است که مثل تمام بازی‌های این روزها قصد دارد با استفاده از قدرت جامعه، ارز دیجیتال مخصوص به خودش را راه‌اندازی کند. در این مینی اپلیکیشن کاربران بر اساس مدت زمان فعالیت آنها در تلگرام توکن CATS پاداش می‌گیرند. البته این تنها راه کسب توکن در این بازی نیست و با راه‌های مختلفی می‌توان امتیازات دریافتی را افزایش داد.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

البته به گفته توسعه‌دهندگان کتس، هدف بازی چیزی فراتر از راه‌اندازی یک میم کوین ساده است و قصد دارد تا توجه کاربران را به مراقبت و محبت از گربه‌ها جلب کند. علاوه بر این، کاربران در این بازی می‌توانند توکن‌های خود را برای غذادهی به گربه‌های خیابانی اهدا کنند!

بازی کتس چگونه کار می‌کند؟

بلافاصله پس از راه‌اندازی ربات کتس، این بازی بر اساس عمر حساب تلگرامی‌تان به شما توکنی به نام CATS می‌دهد. به تبع، هرچه طول عمر حساب تلگرامی‌تان بیشتر باشد، توکن بیشتری دریافت خواهید کرد. علاوه بر این مثل سایر بازی‌ها برای کاربران با اشتراک پریمیوم پاداش اضافی‌ درنظر گرفته شده است.

اما همانطور که گفتیم، این تنها راه کسب امتیاز در مینی اپلیکیشن کتس نیست. در حقیقت کاربران می‌توانند با انجام تسک‌های مختلف از جمله دنبال کردن پروژه کتس در شبکه‌های اجتماعی یا دعوت از دوستان یا آپلود تصاویر مربوط به گربه‌ها توکن بیشتری دریافت کنند و امتیاز خودشان را افزایش دهند.

آموزش بازی کتس

در این بخش قسمت‌های مختلف بازی کتس را بررسی می‌کنیم و راه‌های مختلفی برای افزایش شانس ایردراپ CATS را ارائه خواهیم کرد.

شروع بازی

برای شروع بازی کتس باید به ربات تلگرامی این بازی بروید و روی Start کلیک کنید.

لینک ربات کتس: ورود به Cats

پس از آن روی دکمه «Play now» کلیک کنید و منتظر بمانید تا ربات کتس برای شما لود شود. توجه داشته باشید که ممکن است برای راه‌اندازی ربات Cats نیاز به تغییر آی‌پی و استفاده از وی‌پی‌ان داشته باشید. در نهایت، روی «Wow, let’s go!» کلیک کنید تا ربات به صورت خودکار مدت زمان فعالیت شما در تلگرام را محاسبه و به شما توکن پاداش دهد. این مرحله ممکن است چندین ثانیه به طول بیانجامد.

مشابه با سایر ربات‌های تلگرامی، کتس نیز از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که در ادامه آنها را به تفکیک بررسی می‌کنیم.

بخش Home ربات کتس

ربات کتس تلگرامربات کتس تلگرام

بخش Home صفحه اصلی ربات کتس است. در قسمت بالایی این صفحه تعداد توکن‌های شما و چگونگی دریافت آنها – پاداش (Rewards)، تسک‌ها (Tasks) و ریفرال (Invites) – نمایش داده می‌شود.

کمی پایین‌تر، در قسمت Daily Tasks یک سری تسک به صورت روزانه قرار داده می‌شود که با انجام آنها می‌توانید توکن CATS بیشتری بگیرید.

پایین‌تر در قسمت Tasks نیز گاها تسک‌های مختلفی قرار داده می‌شود که با انجام آنها امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید. این تسک‌ها غالبا از جنس دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی مختلف، راه‌اندازی برخی از مینی اپلیکیشن‌های تلگرامی یا عضویت در کانال‌های تلگرامی است و هرکدام از آنها بین ۵۰ تا ۱۰۰ توکن به شما پاداش می‌دهد.

بخش Leaderboard ربات کتس

در بخش لیدربرد رتبه شما بین کاربران کتس نشان داده می‌شود. همچنین می‌توانید میزان توکن در اختیار ۱۰۰ رتبه برتر این بازی را مشاهده کنید.

بخش Friends ربات کتس

مشابه با سایر ربات‌های تلگرامی، امکان کسب امتیاز از طریق دعوت از دوستان نیز در ربات کتس وجود دارد. شما در این بخش می‌توانید لینک ریفرال خود را با سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید و پس از عضویت آنها در ربات کتس، توکن CATS پاداش بگیرید.

بخش Avatar ربات کتس

ربات کتس تلگرامربات کتس تلگرام

بخش آواتار یکی از جدیدترین بخش‌های ربات کتس است که آن را از سایر پروژه‌ها متمایز می‌کند. در این بخش کاربران می‌توانند با آپلود تصاویر گربه، امتیاز خود را بالا برده و شانس خود برای دریافت ایردراپ CATS را افزایش دهند.

در این بخش شما باید یک عکس گربه (چه گربه خودتان و چه یک تصویر از اینترنت) را آپلود کنید. سپس هوش مصنوعی عکس شما را اسکن می‌کند و در صورت پیدا کردن گربه، بر اساس معیارهای مختلفی به آن امتیاز می‌دهد. البته در حال حاضر هوش مصنوعی استفاده‌شده در این ربات هنوز کمی باگ دارد و ممکن است بعضاً عکس گربه آپلود شده شما را به درستی تشخیص ندهد.

در حال حاضر کاربران معمولی هر ۲۴ ساعت یک بار می‌توانند در بخش آواتار تصویر گربه آپلود کنند و توکن بگیرند. با این حال، این امکان وجود دارد تا با دریافت «OG Pass»، تا ۳ بار در روز تصویر گربه آپلود و امتیاز بیشتری دریافت کنید! توجه داشته باشید که خرید قابلیت OG Pass در بازی کتس نیاز به پرداخت یک تون کوین دارد.

بخش Airdrop ربات کتس

ربات کتس تلگرامربات کتس تلگرام

ربات کتس به تازگی بخش جدیدی تحت عنوان Airdrop اضافه کرده که در آن کاربران می‌توانند نحوه برداشت توکن‌های خود را مشخص کنند. در حال حاضر تنها قابلیت برداشت توکن به صرافی‌ها فعال است و برداشت به کیف پول‌های غیرحضانتی مثل تون کیپر پس از لیست شدن فعال می‌شود.

OG Pass در ربات کتس چیست و چه کاربردی دارد؟

اوریجینال گنگستر پسپورت یا همان OG Pass تنها آیتم فروشی در بازی کتس است. در این بخش شما می‌توانید با پرداخت ۱ واحد تون کوین به ویژگی‌های زیر دسترسی پیدا کنید:

  • ۲ برابر شدن امتیازات دریافتی (هم امتیازات قدیم هم جدید)
  • ۳ شانس آپلود تصویر گربه در روز
  • دسترسی به ۱۰۰% توکن‌های CATS دریافتی در فازهای اولیه ایردراپ
  • دسترسی به استریم‌ها و محتواهای منحصر به فرد که به زودی معرفی می‌شود
  • دسترسی به آیتم‌های خاص

چگونه شانس خود را برای دریافت ایردراپ کتس بالا ببریم؟

همانطور که گفتیم در کنار امتیاز اولیه‌ای که خود ربات کتس بر اساس مدت زمان فعالیت شما در تلگرام می‌دهد، راه‌های مختلفی برای افزایش امتیازات وجود دارد.

اصلی‌ترین راه افزایش امتیازات و توکن‌های CATS، انجام تسک‌های مختلف بازی کتس است. همزمان شما می‌توانید لینک ریفرال خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و از این طریق شانس دریافت ایردراپ CATS را افزایش دهید. علاوه بر این، هر ۲۴ ساعت یک بار شما می‌توانید با آپلود تصویر گربه امتیاز بیشتری کسب کنید.

تاریخ ایردراپ کتس؛ توکن CATS چه زمانی لیست می‌شود؟

بر اساس اطلاعیه منتشرشده در کانال رسمی تلگرام کتز در روز پنجشنبه ۲۶ سپتامبر، اسنپ شات نهایی برای فصل اول کتس در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به‌وقت تهران گرفته می‌شود و طی آن ۳۰% از عرضه کل توکن‌ها یعنی ۱۸۰ میلیارد واحد بین کاربران واجد شرایط توزیع خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، داشتن OG pass، انجام تراکنش‌های روزانه و فعالیت‌های درون برنامه‌ای از جمله معیارهای مهم شرکت در فصل اول ایردراپ کتز هستند.

آیا کتس ارزش بازی کردن دارد؟

این روزها بازی‌های تلگرامی یکی پس از دیگری در حال انجام ایردراپ خود هستند و برخی از کاربران گوش به زنگ با دست پر از این بازی‌ها خارج شده‌اند. تجربه نات کوین نشان داد به سادگی می‌توان از بازی‌های تلگرامی پول به جیب زد. البته، باید همواره جانب احتیاط را در برخورد با تمام پروژه‌ها از جمله بازی‌های تلگرامی رعایت کنید و تا جایی که ممکن است از پرداخت هزینه‌های زیاد در این بازی‌ها اجتناب کنید؛ مگر اینکه از ریسک فعالیت خود به‌خوبی آگاه هستید و عواقب آن را شخصاً بر عهده می‌گیرید.

آیا بازی کتس کلاهبرداری است؟

در حال حاضر هیچ مدرکی دال بر کلاهبرداری بودن بازی کتس وجود ندارد. کتس در حال حاضر تنها یک ربات تلگرامی است که بر اساس مدت زمان فعالیت افراد در این پیام‌رسان و انجام تسک‌های مختلف به آنها توکن پاداش می‌دهد. این ربات در حال حاضر تیک آبی از تلگرام دریافت کرده و فعلا هیچ چیزی برای مشکوک بودن به آن وجود ندارد.

با این حال، توصیه می‌کنیم به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی، اگر قصد اتصال کیف پول‌های شخصی مثل تون کیپر به ربات کتس را داشتید، حتما از کیف پول‌های جایگزین بدون موجودی استفاده کنید و کیف پول اصلی خود را متصل نکنید.

ضمنا برای دریافت ایردراپ کتس احتمالا نیاز به مقداری تون کوین خواهید داشت تا کارمزد مینت توکن‌ها را پرداخت کنید. شما می‌توانید به سادگی از نوبیتکس برای خرید تون کوین و انتقال به کیف پول شخصی‌تان استفاده کنید.

آینده بازی کتس چگونه است؟

کتس هنوز صرفا یک بازی تلگرامی است و توکن خودش را عرضه نکرده است. علاوه بر این، این بازی مثل داگز حمایت پاول دوروف را پشت خود حس نمی‌کند و صرفا به جامعه خود وابسته است. به همین خاطر نمی‌توان در حال حاضر در مورد آینده کتس و توکن CATS اظهار نظر کرد. با این حال، مطمئنا تا زمانی که تب و تاب بازی‌های تلگرامی پابرجا بماند، پروژه‌هایی مثل کتس نیز به فعالیت ادامه خواهند داد. اما در ادامه، قطعا بقای این پروژه‌ها به ارائه کاربردهای بیشتر برای توکن آنها و بازاریابی تیم‌های توسعه بستگی خواهد داشت.

سخن پایانی

داگز با ایده پاداش‌دهی به کاربران بر اساس مدت زمان فعالیت آنها در تلگرام نسل جدیدی از بازی‌های تلگرامی را پایه‌گذاری کرد. ربات کتس، یکی از بازی‌هایی است که از ایده داگز استفاده می‌کند و سعی دارد با تکیه بر جامعه خودش، توکنی به نام CATS را روانه بازار کند.

در بازی کتس شما می‌توانید با انجام تسک‌های مختلف، دعوت از دوستان و حتی آپلود تصاویر گربه‌ها امتیاز بیشتری دریافت کنید و شانس خود را برای ایردراپ CATS افزایش دهید.

در این مطلب سعی بر این بود تا به سوال کتس چیست پاسخ دهیم و بخش‌های مختلف ربات Cats را بررسی کنیم. در صورتی که در رابطه با بازی تلگرامی کتس هنوز سوالی در ذهن شما باقی مانده، آن را در قسمت کامنت با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

کتس چیست؟

کتس یکی از مینی اپلیکیشن‌های محبوب تلگرامی است که بر اساس مدت زمان فعالیت حساب تلگرامی کاربران به آنها پاداش می‌دهد.

چگونه می‌توان در کتس امتیاز گرفت؟

در بازی کتس شما می‌توانید در کنار امتیاز اولیه، با انجام تسک‌های مختلف، دعوت از دوستان و حتی آپلود تصاویر گربه‌ها امتیاز بیشتری دریافت کنید و شانس خود را برای ایردراپ CATS افزایش دهید.

ایردراپ CATS چه زمان انجام می‌شود؟

اسنپ شات فصل اول ایردراپ کتس در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) گرفته خواهد شد.

قیمت CATS چقدر است؟

توکن CATS هنوز عرضه نشده و صرفا یک دارایی درون‌برنامه‌ای است. به همین خاطر هنوز قیمتی ندارد.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  صعود بیت‌کوین به ۱۸۰ هزار دلار نزدیک است؟
الماس تراشکاری

Check Also

هشدار: مراقب ربات‌های جعلی فروش همستر کامبت باشید

هم‌زمان با شروع معاملات توکن همستر کامبت در صرافی‌های ارز دیجیتال، گزارش‌هایی از فعالیت بازارهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان