فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل ۳ آلت کوین که ممکن است در این ماه بیشتر از بیت کوین رشد کنند

از آنجاییکه قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ عملکرد بهتری نسبت به بسیاری از ارزهای دیجیتال داشته‌، به سر خط خبرها تبدیل شده است. با این حال، با ورود به ماه اکتبر ممکن است این شرایط تغییر کرده و ۳ آلت کوین عملکرد بهتری داشته باشند.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • قیمت تورچین به دلیل افزایش حجم معاملات و فشار خرید زیاد ممکن است تا ۴۰ درصد رشد کند.
  • قیمت فانتوم به واسطه آپدیت سونیک، می‌تواند با ۴۶.۷ درصد رشد تا پایان اکتبر به هدف ۰.۹۲ دلاری برسد.

به گزارش بین کریپتو، با تشدید گمانه‌زنی‌ها در خصوص شروع آلت سیزن، بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال منتظر شکست صعودی آلت کوین‌ها هستند.

۱. استکس (STX)

قیمت استکس در هفت روز گذشته با ۲۰ درصد رشد همراه بوده‌ و ممکن است به واسطه آپدیت ناکاموتو در این ماه عملکرد بهتری از بیت کوین داشته باشد. شایان ذکر است که آپدیت مذکور در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) انجام می‌شود.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

در حال حاضر قیمت استکس معادل ۱.۹۶۴ دلار است. در جریان دوشنبه سیاه بازار در ۵ آگوست (۱۵ مرداد) قیمت آن به ۱.۰۵ دلار رسید. با این حال به نظر می‌رسد تشکیل الگوی سر و شانه معکوس، شرایط را برای استکس تغییر داده است.

قیمت استکس با مقاومت ۲ دلاری روبه‌رو است. با این حال وجود حمایت ۱.۷۲ دلاری نشان می‌دهد که قیمت این آلت کوین ممکن است به زودی بهبود یابد.

نمودار روزانه قیمت استکسنمودار روزانه قیمت استکس
نمودار روزانه قیمت استکس

زمانیکه این اتفاق روی دهد، قیمت استکس می‌تواند با رشد ۲۰ درصدی به ۲.۳۸ دلار برسد. در طرف مقابل اگر خریداران نتوانند قیمت استکس را به ۲ دلار برسانند، این سناریو صعودی بی‌اعتبار شده و قیمت STX می‌تواند به زیر ۱.۷۳ دلار سقوط کند.

۲.تورچین (RUNE)

رشد حجم معاملات تورچین یکی از دلایل صعودی بودن قیمت آن در ۳۰ روز گذشته است. به نظر می‌رسد قیمت RUNE با مقاومت ۵.۴۰ دلاری درگیر شده است. در نتیجه قیمت این آلت کوین می‌تواند مانند ماه مه (اردیبهشت) با یک اصلاح روبه‌رو شود. علاوه بر این، امکان تکرار رالی که توانسته بود قیمت تورچین را به ۷.۲۸ دلار برساند، نیز وجود دارد.

نمودار روزانه قیمت تورچیننمودار روزانه قیمت تورچین
نمودار روزانه قیمت تورچین

همانگونه که در تصویر مشخص است امکان رشد ۴۰ درصدی قیمت تا سطح ۷.۵۴ دلار در اکتبر وجود دارد. در طرف مقابل، اگر فشار خرید قوی وجود نداشته باشد، امکان سقوط آن ۴.۵۰ دلار وجود دارد.

۳. فانتوم (FTM)

یکی از رویدادهایی که می‌تواند باعث رشد قیمت فانتوم شود، آپدیت سونیک این شبکه است. قیمت فانتوم

FTM:


در حال حاضر معادل ۰.۶۷ دلار است و میانگین متحرک نمایی آن، سیگنال صعودی صادر کرده است.

همانطور که در نمودار زیر مشخص است، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ) از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (موج زرد رنگ) عبور کرده است. علاوه بر این پس از مدت‌ها، موج آبی رنگ از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (موج بنفش) نیز عبور کرده است.

نمودار روزانه قیمت فانتومنمودار روزانه قیمت فانتوم
نمودار روزانه قیمت فانتوم

بنابراین امکان رشد ۳۶.۷۰ درصدی قیمت فانتوم و رسیدن به هدف ۰.۹۲ دلاری آن وجود دارد. با این حال اگر احساسات بازار آن نزولی شود، قیمت فانتوم می‌تواند در نزدیکی ۰.۶۵ دلار در نوسان باقی بماند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آخرین وضعیت اجرای طرح‌ پرورش ماهی در قفس در خوزستان
الماس تراشکاری

Check Also

تایید خبر لیست شدن آیگن لیر در کوین بیس؛ آیا امیدی به ایردراپ EIGEN هست؟

صرافی کوین بیس اعلام کرد که توکن آیگن لیر را لیست خواهد کرد. محدودیت انتقال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان