فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تلاش ریپل برای ورود به بازار نفت؛ رشد جدیدی در انتظار XRP است؟


در روز قبل اخباری منتشر شد که نشان می‌داد ریپل در تلاش است از طریق کشورهایی مثل هند و عربستان وارد بازار نفت شود.

خلاصه خبر

  • ریپل در تلاش است که با ادغام XRP در معاملات نفتی و تراکنش‌های فرامرزی به گسترش اکوسیستم خود کمک کند.
  • این شرکت در روز قبل هم ۹۹ درصد از عرضه استیبل کوین یعنی RLUSD را ضرب کرد.

به گزارش کوین گیپ، ریپل در تلاش است که با ادغام XRP در معاملات نفتی و تراکنش‌های فرامرزی به گسترش اکوسیستم خود کمک کند. به عبارت دقیق‌تر این شرکت در تلاش است با بانک‌های عربستانی و حتی هند همکاری کرده و وارد بازار چند تریلیون دلاری نفت شود.

در این همکاری پیشگامانه، ریپل نه تنها وارد بازار نفت می شود؛ بلکه تسویه حساب‌های پرداخت را با استفاده از XRP متحول می‌کند. به نظر می‌رسد که بانک‌های عربستانی اکنون در خط مقدم استفاده از فناوری بلاک چین برای تراکنش‌های سریع بین‌المللی قرار دارند تا استاندارد جدیدی برای سرعت، کارایی و شفافیت در تجارت بین‌المللی ایجاد کنند.

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

این اولین بازی نیست که ریپل از برنامه‌های بلندپروازنه‌اش رونمایی می‌کند. این شرکت در روز قبل هم ۹۹ درصد از عرضه استیبل کوین یعنی RLUSD را ضرب کرد. البته این استیبل کوین هنوز در حال توسعه است و ابتدا باید آزمایش شود. علاوه بر این ریپل‌ مجوزهای اولیه سازمان خدمات مالی دبی (DFSA) را هم دریافت کرده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  خودروهای بدون راننده؛ ترسناک یا لذت‌بخش؟!

همین مسائل هم باعث شده‌ است که تحلیلگران پیش‌بینی‌های بلندپروازانه‌ای برای قیمت ریپل داشته‌ باشند. برای مثال پلتفرم XForceGlobal با انتشار نمودار زیر ادعا کرد که ریپل یک رنج چند ساله‌اش را به صورت صعودی شکسته‌ است. این رنج از سال ۲۰۲۰ بر قرار بوده‌ و پلتفرم مذکور ادعا کرده است که با شکست آن، ریپل‌ می‌تواند به ۷ تا ۱۰ دلار برسد.

با این حال مطمئناً رسیدن‌ به چنین هدف بزرگی برای ارزی که قیمت آن ۱ دلار هم نیست، خیلی دشوار خواهد بود. در نتیجه معامله‌گران بهتر است با یک دید واقع‌گرایانه‌تر وارد بازار ریپل یا هر ارز دیگری شوند.

نمودار قیمت ریپلنمودار قیمت ریپل
نمودار قیمت ریپل

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  خودروسازان چینی راه تسلا را در پیش گرفتند


Source link
الماس تراشکاری

Check Also

آیگن لیر در نوبیتکس لیست شد

ارز آیگن لیر به نوبیتکس اضافه شده‌ و متقاضیان می‌توانند آن را در بازار ریالی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان