فیلترهای سرامیکی ریخته گری

درآمد ۲۱ میلیون دلاری جاستین سان از ایردراپ آیگن لیر؛ ماجرا چیست؟


ایردراپ آیگن لیر انتقادات زیادی را در پی داشته‌ و بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که این ایردراپ بیشتر بین سرمایه‌گذاران بزرگی مثل جاستین سان، بنیانگذار ترون، توزیع شده‌ است. علاوه بر این داده‌های موجود نشان می‌دهد که اکثر این نهنگ‌ها توکن‌هایشان را بلافاصله به فروش رسانده‌اند.

خلاصه خبر

عرضه آیگن لیر مجموعاً ۱.۶۷ میلیارد توکن است.

به گزارش کریپتواسلیت، عرضه آیگن‌ لیر مجموعاً ۱.۶۷ میلیارد توکن است. عرضه در گردش این توکن به ۱۸۶ میلیون واحد می‌رسد و در روز قبل در صرافی‌های مختلف لیست شده‌ است. قیمت آیگن لیر EIGEN: در این مدت به رکورد ۴.۴۴ دلار رسید و در حال حاضر در محدوده ۳.۹۰ دلار قرار دارد.

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

آیگن لیر یک پلتفرم استیکینگ مجدد است که به کاربران اجازه می‌دهد ETH خود را قفل کنند تا امنیت پروژه‌های دیگر را تامین نمایند. این پلتفرم در حال حاضر دارای بیش از ۱۲ میلیارد دلار ارزش کل سرمایه قفل‌شده (TVL) دارد اما تقریباً ۵۰ درصد از TVL بیست میلیارد دلاری خود در اوایل سال جاری را از دست داده‌ است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  دستگاه تصویربرداری فوق دقیق برای کاربردهای پزشکی و صنعتیبومی‌سازی شد

ایردراپ آیگن‌ لیر انتقادات زیادی را در پی داشته‌؛ زیرا بسیاری از نهنگ‌های حاضر در این ایردراپ توکن‌های خود را فروخته‌اند. برای مثال جاستین سان، بنیانگذار شبکه تون، ۵.۲۴ میلیون توکن آیگن لیر دریافت کرده و تنها ۲۰ دقیقه بعد از لیست شدن‌ آن ذخایرش را به صرافی‌ HTX فرستاده‌ تا احتمالاً آن‌ها را به فروش برساند.

تویین پلتفرم Spot On Chain درباره ایردراپ آیگن لیر و جاستین سانتویین پلتفرم Spot On Chain درباره ایردراپ آیگن لیر و جاستین سان
تویین پلتفرم Spot On Chain درباره ایردراپ آیگن لیر و جاستین سان

علاوه بر این HashKey Capital نزدیک به ۴۹۶ هزار EIGEN (به ارزش ۲ میلیون دلار) و کیف پول دیگری به نام «۰x2fe» که احتمالاً معامله‌گر مشهوری به اسم GiganticRebirth باشد، حدود ۲۵۴ هزار توکن EIGEN (به ارزش ۱.۰۶ میلیون دلار) را به بایننس واریز کرده‌اند.

به طور معمول، انتقال به صرافی‌ها به عنوان سیگنال فروش در نظر گرفته‌ می‌شود. همین مسئله انتقادات زیادی در پی داشته‌ و بسیاری از کاربران آیگن لیر تاکید کرده‌اند که ایردراپ آن در عمل به نفع نهنگ‌ها بوده‌ است.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فورد هم به جنگ تسلا رفت!


Source link
الماس تراشکاری

Check Also

سقوط ۵۰ درصدی قیمت همستر کامبت در یک هفته؛ روند نزولی HMSTR ادامه دارد؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان