فیلترهای سرامیکی ریخته گری

هتل‌ها و مراکز اقامتی گردشگران در قم توسعه پیدا کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابوالحسن نواب پیش از ظهر پنجشنبه در نشست علمی تخصصی گردشگری و صلح که در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد، اظهار کرد: بهترین و مهمترین کاری که کشور امروز باید انجام دهد، گردشگری است.

مؤسس دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد: گردشگری زیر ساخت بسیاری از کشورها است و بسیاری از آنها از این طریق کسب درآمد می‌کنند و بحث اقتصادی آنها از این طریق تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: ما قصد داریم تا اسپیناس ۳ را در قم تشکیل دهیم ضمن اینکه یکی از هتل‌های اسپیناس در عربستان و دیگری تهران وجود دارد.

حجت الاسلام نواب ابراز کرد: گردشگری مبنای قرآنی دارد و مبنای اقتصادی منطقه است ولی به تسهیلات نیاز دارد.

مؤسس دانشگاه ادیان و مذاهب عنوان کرد: گردشگری یک‌مبنای فرهنگی دارد، چراکه گردشگران در حین گردشگری خود با آثار تاریخی و فرهنگی آن دیار آشنا می‌شود.

وی گفت: ما باید با گسترش گردشگری، فرهنگ جامعه و کشور خود را به جوامع و دنیا نشان دهیم و این امر در سیاست نیز تأثیر دارد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تخفیف ۵۰ درصدی مراکز اقامتی اردبیل به مناسبت هفته گردشگری - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

حجت الاسلام نواب اذعان کرد: در ایران امکانات فراهم است، اما زیر ساخت‌های مناسبی برای گردشگری فراهم نیست، بنابراین باید به این موضوع خطیر توجه شود.

مؤسس دانشگاه ادیان و مذاهب تصریح کرد: تکیه اصلی گردشگری قم باید بر هتل و اماکن استراحتی درجه یک باشد، زیرا بسیاری از گردشگران مسأله سکونت را دارند.

حجت الاسلام نواب خاطرنشان کرد: گردشگری به عنوان اصل قرآنی، پایه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، منبع درآمد سالم، اشتغال زا و اشتغال آفرین بسیار مهم است.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

گردشگری موجب وفاق و صلح‌ بین ملت‌ها می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده امیر یزدانی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست علمی گردشگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان