فیلترهای سرامیکی ریخته گری

نرخ بیکاری آمریکا منتشر شد؛ واکنش قیمت بیت کوین چه بود؟


نرخ بیکاری آمریکا در ماه سپتامبر (شهریور) به ۴.۱ درصد رسید و نوسانات جدیدی را در بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین ایجاد کرد.

خلاصه خبر

  • نرخ بیکاری آمریکا نسبت به ماه قبل کاهش یافت.
  • بیت‌ کوین در واکنش به این داده‌ها با نوسانات جدیدی روبه‌رو شد.

به گزارش بیت کوین سیستمی، نرخ بیکاری ایالات متحده در ماه سپتامبر (شهریور) ۴.۱ درصد ثبت شد که کم‌تر از پیش‌بینی ۴.۲ درصدی تحلیلگران بود. شاخص مذکور در ماه قبل هم به ۴.۲ درصد رسیده‌ بود.

تعداد مشاغل تعدیل‌شده فصلی بخش غیر کشاورزی هم در ایالات متحده برای ماه سپتامبر (شهریور) به ۲۵۴٬۰۰۰ رسید. این شاخص به طور قابل توجهی بالاتر از پیش‌بینی‌های ۱۴۰٬۰۰۰ بود.

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

بازار ارزهای دیجیتال از روزهای قبل تحت تاثیر تنش‌های ژئوپلیتکی خاورمیانه با فشار فروش جدیدی روبه‌رو شده‌ است. این فشار فروش باعث شد که قیمت بیت کوین هم تا مرز ۶۰٬۰۰۰ دلار کاهش یابد. اتریوم هم در این مدت با فشار نزولی نسبتاً زیادی روبه‌رو شد و تا پایین محدوده ۲٬۴۰۰ دلار کاهش یافت.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  افول تورم بزرگترین اقتصاد اروپا

کاهش بازار ارزهای دیجیتال در این مدت باعث شد که بسیاری از تحلیلگران عملکرد بیت کوین به عنوان یک دارایی امن را زیر سوال ببرند. این در حالی است که طلا در این مدت و در واکنش به رویدادهای مذکور رشد کرد و عملاً نقش یک دارایی امن را ایفا نمود.

در هر صورت بیت کوین در واکنش به داده‌های آمریکا کمی رشد کرد و خود را به سطح ۶۱٬۷۰۰ دلار رساند. نوسانات این ارز دیجیتال همچنان ادامه دارد اما BTC تا زمان نگارش این مطلب توانسته‌ بود موقعیت خود را بالای محدوده ۶۱٬۰۰۰ دلار حفظ کند.

نمودار قیمت بیت کویننمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت‌ کوین

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ثبات در نرخ بهره چین برای هفتمین ماه


Source link
الماس تراشکاری

Check Also

ریزش ۱۲ درصدی اتریوم در ۲ روز؛ آیا سرمایه‌گذاران از ETH ناامید شده‌اند؟

قیمت اتریوم پس از ناکامی در عبور از مقاومت ۲٬۶۵۰ دلار، بین ۱ و ۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان