فیلترهای سرامیکی ریخته گری

کلایتون چیست؟ آموزش بازی تلگرامی Clayton

طی یک سال اخیر، بازی‌های تلگرامی ساخته شده روی بلاک چین تون جهش زیادی داشتند و هر روز بر تعداد آنها و کاربران آنها افزوده می‌شود. چند مثال از محبوب‌ترین این بازی‌ها نات کوین و همستر کامبت بودند که در سراسر دنیا طرفداران زیادی جذب کردند. بازی تلگرامی کلایتون نیز یکی از ربات‌های تلگرامی است که با بازی و کسب پاداش در آن، کاربران می‌توانند توکن‌های CL دریافت کنند.

بازی تلگرامی کلایتون نوعی بازی برای کسب درآمد بوده و تنها ۳ ماه از ساخت آن گذشته است. تاریخ ایردراپ و لیست شدن ارز دیجیتال کلایتون هنوز مشخص نیست، اما کاربران بازی کلایتون و کسب پاداش در آن را شروع کردند تا زمان ایردراپ آن بتوانند ارز دیجیتال کلایتون دریافت کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه انجام بازی کلایتون و نحوه وصل کردن کیف پول تلگرام خود به آن را بررسی کنیم.

فهرست عناوین

کلایتون چیست؟

کلایتون (Clayton) یک ربات است که در حال حاضر جزو بازی‌های تلگرامی پرطرفدار محسوب می‌شود. این بازی تلگرامی در ژوئن سال ۲۰۲۴ و به‌عنوان پروژه‌ای وابسته به ارز دیجیتال تون کوین (TON) ساخته شده و خود را به عنوان «حیوان خانگی آبی رنگ» بلاک چین تون معرفی میکند.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

هدف کلایتون این است که پروژه‌ای جامعه-محور بسازد و در آن مینی گیم‌های متنوعی راه‌اندازی کند تا کاربران از تعامل با آن لذت ببرند. از آن جایی که کلایتون جنبه سرگرمی دارد، جامعه خاص خود را دارد و از لوگوی یک گربه آبی به عنوان نماد خود استفاده می‌کند، می‌توان ارز دیجیتال کلایتون را یک میم کوین نیز در نظر گرفت.

بازی کلایتون ترکیبی از سرگرمی و کسب سود و پاداش به کاربران ارائه می‌دهد. کلایتون مانند بازی «۲۰۴۸» است اما در آن به جای این که به رقم ۲۰۴۸ برسید، باید بلوک‌ها را جوری ترکیب کنید که به رقم ۱۰۲۴ برسید. هرچه بلوک شما بزرگ‌تر باشد، توکن‌های بیشتری کسب می‌کنید. بازی کلایتون رایگان است و توکن‌های پاداشی در آن CL نام دارند.

شاید در ابتدا آسان به نظر برسد، اما نکته اینجا است که شما برای شروع ۲ بار فرصت بازی دارید که هر ۶ ساعت یک بار می‌توانید از فرصت خود استفاده کنید. همچنین این بازی محدودیت زمانی دارد و هر بار ۲/۵ دقیقه وقت دارید. در ادامه مراحل راه‌اندازی و نحوه بازی در ربات تلگرامی کلایتون را به صورت تصویری توضیح می‌دهیم.

آموزش کامل بازی کلایتون

 برای راه‌اندازی ربات و بازی تلگرامی کلایتون باید مراحل زیر را مطابق تصویر طی کنید:

۱- در تلگرام نام کاربری @claytoncoinbot را جستجو کرده و وارد کانال بازی کلایتون می‌شوید.

۲- در پایین صفحه روی گزینه «Start» کلیک کنید.

۳- سپس از بین ۳ گزینه موجود، گزینه اول یعنی «Play Game» را انتخاب کنید.

۴- در پیامی که باز می‌شود، گزینه «Launch» یا راه‌اندازی را انتخاب کنید. کمی صبر کنید تا صفحه بازی نمایش داده شود.

۵- در ابتدا پیامی به عنوان «Collect the Reward» یا جمع‌اوری پاداش ظاهر می‌شود که روی آن کلیک می‌کنید. کلایتون پاداش‌های روزانه به شما می‌دهد که برای دریافت آنها باید هر روز بازی را باز کنید. 

۶- در پایین صفحه‌ای که باز می‌شود، روی گزینه «Start Farming» بزنید تا بازی شروع به استخراج توکن‌های CL کند. سپس مانند تصویر، کنار بازی ۱۰۲۴ روی گزینه «Play» کلیک کرده و بازی کنید.

۷- هر بار ۲/۵ دقیقه فرصت بازی دارید و پس از ۲/۵ دقیقه به صورت اتوماتیک از بازی خارج شده و باید دوباره وارد آن شده و ادامه دهید. همچنین در هر ۶ ساعت تنها ۲ بار فرصت بازی دارید.

۸- یک بازی دیگر نیز در کلایتون می‌بینید که «Stack» نام دارد و در آن باید بلوک‌ها را روی هم بچینید. از این بازی نیز توکن‌های CL دریافت می‌کنید.

۹- برای دریافت پاداش‌های بیشتر، در پایین صفحه روی دومین گزینه از سمت چپ یعنی «Rewards» بزنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود می‌توانید تسک‌های مختلف کلایتون را ببینید که با انجام آنها امتیاز دریافت می‌کنید.

۱۰- اگر روی گزینه سومین در پایین بزنید، یعنی «Community»، می‌توانید با دعوت دوستان خود به کلایتون امتیاز بیشتری کسب کنید.

نحوه وصل کردن کلایتون به کیف پول تلگرام

پیش از شروع این کار، ابتدا باید کیف پول تلگرام خود یا کیف پول‌های مشابه را راه‌اندازی کرده باشید. البته کیف پول تلگرام به ایرانیان خدمات نمی‌دهد، به همین دلیل کیف پول تون کیپر را دانلود کرده و سپس مراحل زیر را می‌کنیم تا بازی تلگرامی کلایتون به آن متصل شود:

۱- در بالای صفحه اصلی، یک دکمه با عنوان «Get airdrop» می‌بینید. روی آن کلیک کنید و سپس در صفحه‌ای که باز می‌شود، مطابق تصویر زیر، روی «Connect Wallet» بزنید.

۲- در اینجا می‌توانید هر کدام از کیف پول‌های موجود در تصویر را انتخاب کنید، از جمله کیف پول تلگرام، کیف پول تون کیپر، مای تون والت و غیره. در این مثال کیف پول تون کیپر را انتخاب می‌کنیم.

۳- کیف پول تون کیپر شما باز می‌شود. اکنون کلایتون درخواست می‌کند که به کیف پول تون کیپر شما متصل شود؛ روی «Connect Wallet» کلیک کنید. با این کار کیف پول شما به بازی کلایتون متصل شده و در آینده در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. 

چگونه در بازی تلگرامی کلایتون توکن CL به دست آوریم؟

کسب امتیاز و توکن CL در بازی کلایتون هم سرگرم‌کننده و هم ساده است. در اینجا روش‌های مختلف برای جمع‌آوری این توکن را بررسی می‌کنیم:

  • انجام بازی: بازی ۱۰۲۴ را شروع کنید و در آن بلوک‌ها را برای کسب توکن جدید ترکیب کنید. هر چه بلوک بزرگتری بسازید، توکن‌های بیشتری دریافت می‌کنید.
  • دعوت از دوستان: از دوستان خود دعوت کنید که به بازی کلایتون بپیوندند و در آن شرکت کنند. در ازای هر دعوت موفق، توکن CL دریافت می‌کنید.
  • تکمیل وظایف: برای کاربران بازی کلایتون وظایف یا همان تسک‌هایی در نظر گرفته می‌شود. بازی به طور منظم تسک‌ها را به روز می‌کند و راه‌های جدیدی برای کسب امتیاز در اختیار شما قرار می‌دهد. این تسک‌ها می توانند شامل رسیدن به یک امتیاز خاص، انجام تعدادی معینی بازی یا رسیدن به نقاط و مراحل خاص در بازی باشد.
  • جوایز ویژه: اگر تسک‌های خود را تکمیل کنید، NFTهای منحصربه‌فرد و سایر جوایز خاص دیگر را در بازی کلایتون به دست می‌آورید و همچنین به پیشرفت بیشتر در بازی کمک کنید.

قیمت کلایتون چگونه پیش‌بینی می‌شود؟

ارز دیجیتال کلایتون در حال حاضر در صرافی‌ها لیست نشده و قیمت آن مشخص نیست. پیش‌بینی قیمت آتی کلایتون چالش برانگیز است زیرا این بازی تلگرامی نسبتاً جدید است و عملکرد آن در میان کاربران و در فضای گسترده‌تر ارزهای دیجیتال هنوز مشخص نیست. 

از سوی دیگر، بازار ارزهای دیجیتال به شدت پرنوسان است و روندهای کلی این بازار و عملکرد ارز دیجیتال قدرتمندی مانند بیت کوین (BTC) نیز روی قیمت ارزهای کوچک‌تر تاثیر به سزایی دارد. عوامل مختلفی از جمله احساسات بازار، پیشرفت‌های فناوری، رقابت و تغییرات در قانون‌گذاری می‌تواند در عملکرد کلی بازار ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد.

با این حال، می‌توان گفت که عوامل زیر در تعیین قیمت کلایتون در آینده نقش مهمی ایفا می‌کنند:

افزایش پذیرش بلاک چین تون

اگر توسعه‌دهندگان و کاربران، بلاک چین تون را به عنوان پلتفرمی برای برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) در سطح گسترده بپذیرند، توکن‌هایی مانند کلایتون که روی بلاک چین تون ساخته شده‌اند نیز رشد قیمت پیدا خواهند کرد.

رشد بازی تلگرامی کلایتون

کلایتون بازی جدیدی در فضای تلگرام است و هر روز تغییراتی در پلتفرم خود ایجاد می‌کند تا رشد بیشتری داشته باشد. به عنوان مثال اخیراً نام دو بازی جدید «Clayball» و «Roulette» در فضای کلایتون اضافه شده اما هنوز راه‌اندازی نشده‌اند. اگر کلایتون بتواند کاربران و بازیکنان زیادی جذب کند و در اکوسیستم تون محبوب شود، کاربرد و تقاضا برای ارز دیجیتال کلایتون بالا می‌رود.

مشارکت‌ها و ادغام‌ها

همکاری کلایتون با پروژه‌ها یا پلتفرم‌های معتبر دیگر می‌تواند باعث دیده شدن کلایتون شود و ارزش آن را افزایش دهد.

لیست شدن در صرافی‌ها

ارز دیجیتال کلایتون هنوز در صرافی‌ها لیست نشده است. اگر در آینده کلایتون در صرافی‌های بزرگ و معتبری لیست شود، ارزش و اعتبار آن بالا می‌رود.

رکود بازار و روندهای نزولی

رکود بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال می‌تواند بر قیمت کلایتون تاثیر منفی بگذارد، حتی اگر خود پروژه عملکرد خوبی داشته باشد.

رقابت

در حال حاضر بازی‌های تلگرامی زیادی ظهور کردند که روی بلاک چین تون ساخته شده‌اند؛ مثلاً ارزهای دیجیتال معروف نات کوین (NOT) و همستر کامبت (HMSTR). ظهور بازی‌ها یا توکن‌های رقیب در بلاک چین تون می‌تواند توجه و سرمایه‌گذاری را از کلایتون منحرف کند.

مشکلات فنی

اگر بازی کلایتون با مشکلات فنی یا آسیب‌پذیری‌های امنیتی مواجه شود، اعتماد کاربران را از بین می‌برد و بر قیمت آینده کلایتون تأثیر منفی می‌گذارد.

کلایتون چه زمانی لیست می‌شود؟

در زمان نگارش این مقاله هیچ اطلاعیه رسمی در مورد تاریخ دقیق فهرست شدن ارز دیجیتال کلایتون در صرافی‌های بزرگ وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: صرافی غیرمتمرکز چیست و بهترین صرافی‌ها‌ی غیر متمرکز کدامند؟

مهم این است که کلایتون در صرافی‌های متمرکز معتبر لیست شود، مانند بایننس در میان صرافی‌های خارجی و نوبیتکس در میان صرافی‌های ایرانی. اگر ارز دیجیتال کلایتون بتواند کاربران زیادی جذب کند و معیارهای لازم برای لیست شدن در صرافی‌های متمرکز و معتبر را برآورده کند، پس از لیست شدن افزایش ارزش خواهد داشت. عواملی مانند حجم معاملات، سرمایه بازار و توسعه پروژه کلایتون می‌توانند بر چنین تصمیم صرافی‌ها برای لیست کردن کلایتون تاثیر بگذارند.

ایردراپ کلایتون چه زمانی انجام می‌شود؟

کاربران احتمال می‌دهند که ایردراپ کلایتون در ماه‌های آینده انجام شود، اما شبکه‌های اجتماعی کلایتون هنوز به تاریخ ایردراپ آن یا اینکه کجا قرار است ایردراپ اجرا شود، اشاراه‌ای نکرده‌اند.

حساب کلایتون در شبکه اجتماعی X یا همان توییتر سابق، در یک توییت اعلام کرده که خبرهای بزرگی برای ماه اکتبر دارد. از همین جهت، برخی احتمال می‌دهند که ایردراپ ارز دیجیتال کلایتون در اکتبر اتفاق بیفتد، اما تا زمانی که خبر رسمی اعلام نشود نمی‌تواند صحبت دقیقی از تاریخ ایردراپ آن کرد.

برای اطلاع از تاریخ دقیق ایردراپ کلایتون باید رسانه‌های خبری و اجتماعی آن را دنبال کنید که آدرس آنها را در اینجا آورده‌ایم:

کانال تلگرام کلایتون: https://t.me/clayton

صفحه توییتر کلایتون: https://x.com/ClaytonOnTon

لینک بازی تلگرامی کلایتون: t.me/claytoncoinbot

جمع‌بندی

کلایتون یک بازی تلگرامی جدید است که مانند بسیاری از رقبای خود از جمله نات کوین و همستر کامبت، روی بلاک چین تون ساخته شده است. کاربران کلایتون می‌توان با بازی کردن و کسب امتیاز، توکن‌های CL به دست آورند. از آن جایی که ارز دیجیتال کلایتون هنوز ایردراپ نشده و در صرافی‌های متمرکز لیست نشده است، نمی‌توان تخمین زد که ارزش این میم کوین چقدر خواهد بود. با این حال، هر چه تعداد کاربران کلایتون بیشتر شود و جامعه گسترده‌تری پیدا کند، پس از ایردراپ قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

پرسش‌های متداول

بازی تلگرامی کلایتون چیست؟

بازی تلگرامی کلایتون در ژوئن ۲۰۲۴ روی بلاک چین تون ساخته شده و با بازی‌های رایگان آن کاربران می‌توانند توکن CL به دست آورند.

تاریخ ایردراپ کلایتون چه زمانی است؟

هنوز تاریخ مشخصی برای ایردراپ کلایتون اعلام نشده است. برای اطلاع از تاریخ ایردراپ آن باید خبرها و رسانه‌های اجتماعی کلایتون را دنبال کنید.

آیا ارز دیجیتال کلایتون در صرافی‌ها لیست شده است؟

ارز دیجیتال کلایتون هنوز در صرافی‌ها لیست نشده است. ابتدا باید منتظر ایردراپ آن باشیم، بعد از آن خرید و فروش ارز دیجیتال کلایتون در صرافی‌ها ممکن شود.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تورم روسیه رکورد ۶ ماهه را شکست
الماس تراشکاری

Check Also

لن ساسمن کیست و چرا ممکن است ساتوشی ناکاموتو باشد؟

احتمالاً خیلی از کاربران بازار کریپتو اسم لن ساسمن را برای اولین بار در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان