فیلترهای سرامیکی ریخته گری

کاهش ۱۵ درصدی قیمت ریپل در ۳ روز؛ آیا XRP به کف خود رسیده است؟

قیمت ریپل فقط در ۶ روز اول اکتبر حدوداً ۱۵ درصد کاهش یافته‌ و احتمالاً به خاطر درخواست تجدید نظر کمیسیون بورس آمریکا (SEC) با فشار فروش زیادی روبه‌رو شده‌ است.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • یک تحلیلگر معتقد است درصورتیکه ریپل الگوی سال ۲۰۱۷ خود را تکرار کند، می‌تواند در سال‌های آتی به ۲۳.۴۰ دلار دست یابد.
  • درخواست تجدید نظر SEC در پرونده ریپل می‌تواند مانع بزرگی برای ساختار صعودی XRP باشد و باعث کاهش قیمت آن شود.

به گزارش کوین تلگراف، برای برخی تحلیلگران کاهش قیمت ریپل

XRP:


به جای تهدید، یک فرصت خرید به حساب می‌آید. به طور دقیق‌تر، الگوهای تاریخی قیمت ریپل و انباشت اخیر آن توسط نهنگ‌ها می‌تواند به رشد این ارز دیجیتال در ماه‌های آتی منجر شود.

بررسی سناریو صعودی ریپل

تحلیلگری با نام مستعار کریپتو بول (CryptoBull) به تشابه رفتار فعلی ریپل با رفتار آن در بازار صعودی سال ۲۰۱۷ اشاره کرده است.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس
مقایسه نمودار ماهانه قیمت ریپل در سال ۲۰۲۴ و سال ۲۰۱۷مقایسه نمودار ماهانه قیمت ریپل در سال ۲۰۲۴ و سال ۲۰۱۷
مقایسه نمودار ماهانه قیمت ریپل در سال ۲۰۲۴ و سال ۲۰۱۷

در آن زمان، قیمت ریپل‌ در یک الگو مثلث متقارن در حال نوسان بود و سپس با رشدی ۶۶٬۲۴۰ درصدی به اوج بی‌سابقه ۳.۳۱ دلار رسید. اکنون، ریپل در نمودار ماهانه خود به راس ساختار مشابهی رسیده است.

چنین ساختاری معمولاٍ به تحرکات جهت‌دار قوی منجر می‌شود و اگر تاریخ تکرار شود، شکست آن می‌تواند به رشد چشمگیری منجر شود.

در مثلث‌های متقارن به خصوص در روندهای صعودی، شکست‌ قیمتی معمولاً به شکل صعودی خواهد بود و حرکت‌های صعودی در آن می‌تواند به اندازه بزرگ‌ترین ارتفاع مثلث رخ دهد.

در حال حاضر، راس مثلث متقارن نمودار قیمت ریپل در نقطه ۰.۵۲ دلار قرار دارد. اگر XRP از سطوح فعلی رشد کرده و در حوالی ژوئن ۲۰۲۵ (خرداد ۱۴۰۴) خط روند صعودی بالایی خود را بشکند، هدف بالقوه آن در ۲۳.۴۰ دلار قرار می‌گیرد. در این صورت ریپل‌ ممکن است با رشدی ۴٬۲۰۰ درصدی در سال‌های آینده مواجه شود.

چالش‌های پیش‌روی قیمت ریپل چیست؟

درخواست تجدید نظر SEC در پرونده ریپل‌ می‌تواند مانع بزرگی برای ساختار صعودی XRP باشد. به خصوص اگر این نهاد موفق شود که ثابت کند فروش ثانویه ریپل‌ به سرمایه‌گذاران خرد، قوانین اوراق بهادار ایالات متحده را نقض کرده است.

در این صورت، قیمت ریپل می‌تواند به صورت بالقوه به زیر خط روند پایینی الگوی مثلثی خود برسد. این سطح با میانگین متحرک نمایی ۵۰ ماهه (موج قرمز رنگ، ۰.۵۲۸ دلار) و سطح ۰.۲۳۶ فیبوناچی اصلاحی آن مطابقت دارد.

نمودار ماهانه قیمت ریپلنمودار ماهانه قیمت ریپل
نمودار ماهانه قیمت ریپل

در این صورت، هدف بعدی ریپل در نزدیکی سطح صفر فیبوناچی اصلاحی در قیمت ۰.۱۱ دلار قرار دارد. این محدوده، به میزان ۷۸.۲۵ درصد کمتر از قیمت فعلی آن است.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فروش خودرو در روسیه کاهشی شد
الماس تراشکاری

Check Also

چطور در ایردراپ تاییدشده Humanity Protocol شرکت کنیم؟

پروتکل Humanity Protocol حدود ۳۰ میلیون دلار سرمایه را از شرکت‌های مشهوری مثل انومیکا برندز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان