فیلترهای سرامیکی ریخته گری

شروع فعالیت گردشگری مقاومت در یزد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


سید حسن حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر از معرفی گردشگری مقاومت در یزد خبر داد و گفت: توجه به گردشگری مقاومت شامل رویدادها، مکان‌ها و افراد مبارز با ظلم قبل و بعد از انقلاب اسلامی در یزد در قالب های مختلف انجام می شود.

حسینی بیان کرد: معرفی افراد نقش آفرین در مبارزه با ظلم و استکبار اعم از شهید صدوقی، شهید منتظر قائم، شهید متوسلیان و فرخی یزدی و دیگر بزرگان ظلم ستیز یزد همچنین معرفی اماکن زیادی به صورت بروشور مصور در حال انجام است.

وی خانه فرخی یزدی، مسجد روضه محمدیه، میدان امیرچقماق، زندان سابق یزد و بیت شهید صدوقی را از جمله این اماکن مقاومت در یزد نام برد.

دبیر کارگروه گردشگری مقاومت یزد تصریح کرد: گردشگری مقاومت در کنار دیگر اماکن گردشگری منجر به معرفی فرهنگ اصیل مردم یزد و رونق اقتصادی می شود.

حسینی یادآور شد: مقرر شد این اقدامات با همکاری سپاه الغدیر، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و صدا و سیمای یزد و دیگر نهادهای مربوطه اجرا شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  «گردشگری»باید به گفتمان غالب در توسعه و پیشرفت استان یزدتبدیل شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

قلب امن طهران میزبان سفرا، دیپلمات‌ها و خانواده‌هایشان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرگزاری مهر امروز سفرا و دیپلمات ۲۲ کشور خارجی از اماکن تاریخی مانند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان