فیلترهای سرامیکی ریخته گری

خراسان جنوبی میزبان گردشگران در پائیز هزار رنگ – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


به‌گزارش خبرنگار مهر، هادی شاه‌وردی ظهر یکشنبه در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران گفت: فصل پاییز در خراسان جنوبی به دلیل دارا بودن جاذبه‌های فراوان از جمله به بار نشستن زرشک و زعفران و همچنین بیابان لوت به عنوان بزرگ‌ترین و مهمترین اثر طبیعی ثبت شده در فهرست میراث جهانی میزبان گردشگران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از مهر سال گذشته تاکنون حدود یک میلیون ،۳۳۳ هزار و ۴۴۳ گردشگر به خراسان جنوبی سفر کردند گفت: در این مدت ۲ میلیون ،۲۵۲ هزار و ۳۲۹ نفر از جادبه‌های گردشگری استان بازدید داشتند.

وی افزود: در این مدت بیش از هزار و پانصد نفر گردشگر خارجی از آثار جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان دیدن کرده‌اند.

شاه‌وردی همچنین به افتتاح انجمن راهنمایان گردشگری اشاره کرد و افزود: در دو سال گذشته تعداد راهنمای گردشگری دارای مجوز ۸ نفر بود که اکنون به ۳۰ نفر رسیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: در آزمون جدید گردشگری که ۱۳ مهر برگزار شد امیدواریم افراد نمره قبولی را دریافت کنند تا تعداد راهنمایان گردشگری افزایش یابد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  گزارشی از جاذبه‌ای کم‌نظیر؛ مجموعه شاپوری نیازمند توجه و توسعه! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

قلب امن طهران میزبان سفرا، دیپلمات‌ها و خانواده‌هایشان – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان-تایمز

به گزارش خبرگزاری مهر امروز سفرا و دیپلمات ۲۲ کشور خارجی از اماکن تاریخی مانند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان