فیلترهای سرامیکی ریخته گری

شبکه تون از پلتفرم میم لندیا (Memelandia) رونمایی کرد: فضایی غیرمتمرکز برای میم کوین‌ها!


شبکه تون (TON) پلتفرم میم لندیا (Memelandia) را راه‌اندازی کرده و در تلاش است آن را به مرکز غیر متمرکز میم کوین‌های اکوسیستم خود (توکن‌هایی مثل داگز و همستر کامبت) تبدیل کند.

خلاصه خبر

  • میم لندیا چند پلتفرم کلیدی دارد که همکاری و رقابت را در بین علاقه‌مندان به میم کوین‌ها تشویق می‌کند.
  • در میم لندیا کاربران برای رشد قیمت، حجم، ارزش بازار، تعامل و فهرست‌ شدن توکن‌های مورد نظرشان در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) رقابت می‌کنند.

به گزارش بی‌این کریپتو، به نظر می‌رسد که با تقویت اکوسیستم میم کوین‌های شبکه ترون و سولانا، شبکه تون هم برنامه‌های جدیدی را برای تقویت میم کوین‌های خود آغاز کرده است. به عبارت دقیق‌تر شبکه مذکور پلتفرم میم لندیا را برای رشد، رقابت و تقویت نوآوری جوامع میم کوین‌ها ایجاد کرده است.

میم لندیا چند پلتفرم کلیدی دارد که همکاری و رقابت را در بین علاقه‌مندان به میم کوین‌ها تشویق می‌کند. یکی از این پلتفرم‌ها پلتفرم Launchpad Lair است و به کاربران اجازه می‌دهد میم کوین‌های جدیدی را راه‌اندازی کنند. پلتفرم‌های دیگر مانند Meme Mountain و Cabal Arena برای تقویت رقابت جوامع، سازندگان و معامله‌گران میم کوین‌ها راه‌اندازی شده‌ است. از بین بقیه پلتفرم‌های میم لندیا می‌تواند به Community Forest و Memecoin Armory و Lagoon of Digital Resistance اشاره کرد.

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

در میم لندیا کاربران برای رشد قیمت، حجم، ارزش بازار، تعامل و فهرست‌ شدن توکن‌های مورد نظرشان در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) رقابت می‌کنند. جوامعی که عملکرد برتری داشته باشند، با ایردراپ و سایر مشوق‌ها پاداش می‌گیرند. این پلتفرم همچنین ابزارهایی مانند ربات‌های تجاری و لانچ‌پدها را برای معامله‌گران و سازندگان توسعه‌ داده‌ است. علاوه بر این، پشتیبانی بازاریابی و مشارکت جامعه را برای ترویج میم کوین‌ها فراتر از TON ارائه می‌کند. شبکه تون تاکید کرده است:

موقعیت استراتژیک TON به آن اجازه می دهد تا مخاطبان انبوه تلگرام را وارد بازار ارزهای دیجیتال و میم کوین‌ها کند. بنابراین، میم لندیا فضای منحصر‌به‌فردی را برای رشد میم کوین‌ها ارائه می‌کند که با انرژی خلاقانه کاربران تغذیه می‌شود.

شایان ذکر است که قیمت تون کوین TON: در حال حاضر در محدوده ۵.۲ دلار قرار دارد و در روز قبل حدود ۲ درصد کاهش یافته‌ است.

نمودار قیمت تون کویننمودار قیمت تون کوین
نمودار قیمت تون کوین

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



Source link
الماس تراشکاری

Check Also

امارات متحده عربی مالیات بر ارزش افزوده تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را حذف کرد

با اصلاح قوانین و مقررات مالیات بر ارزش افزوده (VAT) در امارات متحده عربی، انتقال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان