فیلترهای سرامیکی ریخته گری

خرید ۱ میلیارد ین بیت کوین توسط یک شرکت ژاپنی؛ آیا مایکرواستراتژی رقیب جدیدی پیدا کرده است؟


شرکت سرمایه‌گذاری ژاپنی متاپلنت (Metaplanet) یک میلیارد ین (۶.۷ میلیون دلار) را به خرید ۱۰۸.۷ بیت کوین اختصاص داده‌ است.

خلاصه خبر

  • شرکت ژاپنی متاپلنت در آخرین خرید خود، ۱۰۸.۷ بیت‌ کوین دیگر خریداری کرده است.
  • این شرکت اکنون ۶۳۹.۵ بیت کوین معادل ۴۰.۶ میلیون دلار در اختیار دارد.

به گزارش دبلاک، شرکت ژاپنی متاپلنت در بیانیه‌ای در روز دوشنبه اعلام کرد که ۱ میلیارد ین ژاپن (معادل ۶.۷ میلیون دلار) را به خرید ۱۰۸.۷۸۶ بیت‌ کوین اختصاص داده‌ است. با این حساب ذخایر این شرکت به ۶۳۹.۵۰۳ BTC رسیده‌ است. این شرکت اعلام کرد که میانگین قیمت آخرین خرید آن‌ها معادل ۶۱٬۸۸۰ دلار بوده است.

با توجه به قیمت روز بیت کوین BTC: این شرکت اکنون حدود ۴۰.۶ میلیون دلار بیت‌ کوین در اختیار دارد. متاپلنت در ماه مه (اردیبهشت) اعلام کرد که بیت‌ کوین را به عنوان دارایی استراتژیک خزانه خود پذیرفته است.

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

این شرکت در هفته گذشته اعلام کرد که با فروش معاملات آپشن بیت‌ کوین و کسب پریمیوم آن، ۲۳.۹۷۲ BTC معادل ۱.۵۲ میلیون دلار درآمد داشته است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کاهش کیفیت هوا در نیمه شرقی کشور تا ۵ روز آینده-تایمز

سهام این شرکت در شبانه‌روز گذشته به میزان ۱۱ درصد رشد داشته است. شایان ذکر است داده‌های سایت BitcoinTreasuries نشان می‌دهد که شرکت مایکرواستراتژی با مدیریت مایکل سیلور، با در اختیار داشتن ۲۵۲٬۲۲۰ بیت کوین بزرگ‌ترین هولدر این ارز دیجیتال است. همچنین شرکت ماراتن دیجیتال (Marathon Digital) با ۲۶٬۸۴۲ بیت‌‌ کوین در رتبه دوم قرار دارد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  استقبال از واحدهای مسکن مهر نیازمند بهبود زیرساخت‌هااست


Source link
الماس تراشکاری

Check Also

شناسایی هویت ساتوشی ناکاموتو چه تاثیری روی بیت کوین می‌گذارد؟

شرکت مشهور Alphractal گزارش جدید و عمیقی را منتشر و در آن بررسی کرده که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان