فیلترهای سرامیکی ریخته گری

نیک سابو: گزینه جدید معامله‌گران برای ساتوشی ناکاموتو!

نیک سابو (Nick Szabo)، دانشمند کامپیوتر آمریکایی، از لن ساسمن (Len Sassaman) پیشی گرفته و بسیاری از معامله‌گران ادعا کرده‌اند که او قرار است در مستند HBO به عنوان ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. نکته مهم این است که او در قید حیات است و تایید هویتش به عنوان ناکاموتو، می‌تواند هیاهوی زیادی به پا کند.

خلاصه خبر

احتمال اینکه لن ساسمن در مستند HBO به عنوان ساتوشی ناکاموتو معرفی شود، به حدود ۱۲ درصد کاهش یافته‌ است.

به گزارش کوین دسک، احتمال اینکه لن ساسمن در مستند HBO به عنوان ساتوشی ناکاموتو معرفی شود، به حدود ۱۲ درصد کاهش یافته‌ است. به نظر می‌رسد مصاحبه جدید همسر او مریدت پترسون (Meredith Patterson) در این مسئله موثر بوده است. او در مصاحبه جدیدش تاکید کرد شبکه HBO هنگام ساخت این مستند به او مراجعه نکرده است. پترسون ادامه داد:


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

واقعاً نمی‌دانیم پاسخم به این سوال‌ها بازارهای پیش‌بینی را خراب می‌کند یا نه اما خب باید بگویم اشتباه می‌کنند.

علاوه بر این کالن هابک، تهیه‌کننده مستند، در ۷ اکتبر (۱۶ مهر) به CNN گفت که با شخصی که فکر می‌کند ساتوشی ناکاموتوی واقعی است، روبرو شده‌ است. در نتیجه احتمال این که فرد مذکور ساسمن باشد رد می‌شود؛ زیرا او در سال ۲۰۱۱ درگذشت.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کارت‌های راکی رابیت امروز جمعه ۱۲ مرداد + آموزش وارد کردن

سامسو موو (Samsow Mow)، یکی از معامله‌گران و حامیان بیت کوین، نیز اعلام کرد که آدم بک (Adam Back)، مدیر عامل شرکت Blockstream و و توسعه‌دهنده اولیه بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو است. بک ادعای او را رد و تاکید کرد که نمی‌داند ساتوشی کیست.

افرادی که ممکن است به عنوان ساتوشی ناکاموتو در مستند HBO معرفی شوند.افرادی که ممکن است به عنوان ساتوشی ناکاموتو در مستند HBO معرفی شوند.
افرادی که ممکن است به عنوان ساتوشی ناکاموتو در مستند HBO معرفی شوند.

در هر صورت سابو از سال ۱۹۹۸ در تلاش بود که یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز طراحی کند. او نام این ارز را بیت‌گلد گذاشت اما هرگز اجرایش نکرد. با این حال بیت‌گولد همواره به عنوان پیشرو بیت کوین شناخته می‌شود زیرا شبکه همتا‌به‌همتا، استخراج اثبات کار و مفاهیمی داشت که بعداً در بیت کوین قرار گرفت.

این پیوندها باعث شده که بسیاری تصور کنند سابو ساتوشی ناکاموتو است، اما او بارها این مسئله را رد کرده است. در هر صورت هابک خاطرنشان کرد که یک اسم خاص را در مستندش ارائه می‌کند. او سپس ادامه داد:

برای همه آن‌هایی که می‌خواهند بدانند: من که وارد بازارهای پیش‌بینی نمی‌شود اما تایید می‌کنم که قرار است اسم شخص خاصی را فاش کنیم.

توییت هابک درباره مستند ساتوشی ناکاموتوتوییت هابک درباره مستند ساتوشی ناکاموتو
توییت هابک درباره مستند ساتوشی ناکاموتو



پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تحلیل آوالانچ امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۳


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

پروژه اسکرول به لانچ‌پول بایننس اضافه شد؛ چطور در ایردراپ SCR شرکت کنیم؟

پروژه اسکرول بعد از جمع‌آوری حدود ۸۰ میلیون دلار سرمایه، به لانچ‌پول بایننس اضافه شده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان