Breaking News
فیلترهای سرامیکی ریخته گری

صرافی کریپتو دات کام (Crypto.com) بعد از دریافت اخطاریه ولز از کمیسیون بورس آمریکا شکایت کرد


صرافی کریپتو دات کام (Crypto.com) که سیزدهمین صرافی بزرگ بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود، اعلام کرد که بعد از دریافت اخطاریه ولز از کمیسیون بورس آمریکا (SEC) شکیت کرده است.

خلاصه خبر

  • Crypto.com اخطاریه ولز از کارکنان SEC دریافت کرده است.
  • این پلتفرم در واکنش به اخطاریه مذکور از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شکایت کرده است.

به گزارش کریپتواسلیت، صرافی کریپتو دات قصد دارد با به چالش کشیدن‌ اختیارات SEC و روش‌های اجرایی آن، از آینده ارزهای دیجیتال در ایالات متحده محافظت کند.

این اقدام به دنبال اطلاعیه ولزی است که Crypto.com از کارکنان SEC دریافت کرده است. این شرکت باور دارد که SEC در تلاش است فراتر از اختیارات قانونی خود عمل کند. این شرکت تاکید کرد که SEC باور دارد که تقریباً تمام معاملات دارایی‌های دیجیتال معاملات اوراق بهادار هستند؛ به جز مواردی که شامل بیت‌ کوین و اتریوم می‌شوند. Crypto.com خاطرنشان کرد که سایر دارایی‌های دیجیتال تقریباً ویژگی‌های یکسانی دارند و شبیه به BTC و ETH معامله می‌شوند.

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

این شرکت همچنین خاطرنشان می کند که SEC در هنگام صدور اخطار ولز دوره اظهار نظر اجباری مورد نیاز قانون را انجام نداده‌ است. با دور زدن این فرآیند، Crypto.com ادعا می کند که اقدامات SEC خودسرانه و دمدمی مزاج هستند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  جهش تورم در چین

بخش Crypto.com | Derivatives North America کریپتو دات کام هم دادخواستی را به کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) و SEC ارسال کرده است. این دادخواست به دنبال این است که ثابت کند برخی از محصولات بازار ارزهای دیجیتال صرفاً توسط CFTC قانون‌گذاری می‌شود. علاوه بر این Crypto.com به مشتریان و ذینفعان خود اطمینان داده‌ است که کسب و کار آن طبق معمول عمل می‌کند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  معاون وزیر کار: افزایش 57درصدی دستمزد به‌نفع کارگرانبود


Source link
الماس تراشکاری

Check Also

کارت های ماسک امپایر امروز ۱۸ مهر + آموزش وارد کردن کمبو روزانه

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان