فیلترهای سرامیکی ریخته گری

آیا آمریکا قصد دارد ۴.۴ میلیارد دلار بیت کوین را به فروش برساند؟


دادگاه آمریکا در روز قبل درخواست تجدید نظر برای به چالش کشیدن مالکیت دارایی‌های توقیف‌شده از پلتفرم جاده ابریشم (Silk Road) را رد کرد. در نتیجه اکنون سرویس مارشال ایالات متحده می‌تواند ۶۹٬۳۷۰ بیت کوین را که وزارت دادگستری (DOJ) از پلتفرم مذکور مصادره کرده بود، به فروش برساند.

خلاصه خبر

  • آمریکا بدون وجود مشکل قانونی می‌تواند به فروش ۶۹٬۳۷۰ بیت کوین به ارزش ۴.۴ میلیارد دلار ادامه دهد.
  • فروش ناگهانی این حجم از BTC می‌تواند یک شوک عرضه ایجاد کند.

به گزارش بی‌این کریپتو، دادگاه عالی آمریکا درخواست تجدید نظر شرکت Battle Born Investments برای مالکیت دارایی‌های پلتفرم جاده ابریشم را رد کرد. در نتیجه اکنون دولت ایالات متحده آمریکا بدون وجود مشکل قانونی می‌تواند به فروش ۶۹٬۳۷۰ بیت کوین BTC: به ارزش ۴.۴ میلیارد دلار ادامه دهد. شرکت USMS این فروش را انجام خواهد داد که می‌تواند به عنوان بزرگ‌ترین فروش بیت کوین توقیف‌شده در تاریخ ثبت شود.

دولت ایالات متحده قبلاً بخش قابل توجهی از بیت‌ کوین را که توقیف کرده بود، منتقل کرده است. طبق داده‌های وب سایت Arkham، در اواخر جولای (تیر) ۲ میلیارد دلار بیت‌ کوین توقیف‌شده توسط وزارت دادگستری آمریکا به آدرس‌های جدید منتقل شد. به دنبال آن ۵۹۳.۵ میلیون دلار دیگر از بیت کوین‌های مذکور در اواسط آگوست (مرداد) منتقل شد.

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

همه نشانه‌ها حاکی از آن است که صرافی کوین‌ بیس با توجه به قرارداد نگهداری بیت کوین با USMS به عنوان متولی عمل م‌ کند. برخی از تحلیلگران این فروش را به انتخابات آتی ایالات متحده مرتبط می‌دانند که تنها چند هفته دیگر تا آن باقی مانده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سامان کاشی در یک‌قدمی تولید

ترامپ متعهد شد که هرگز هیچ یک از بیت کوین‌های دولت آمریکا را نفروشد. دقیقاً دو روز بعد، دولت بایدن ۲ میلیارد دلار بیت کوین را جابه‌جا کرد. همین مسئله بعضی از معامله‌گران به این نتیجه رساند که اظهارات دونالد ترامپ دولت بایدن را به اقدام سریع ترغیب کرده است.

فروش ناگهانی این حجم از BTC می‌تواند یک شوک عرضه ایجاد کند و به طور بالقوه افزایش قیمت بیت کوین را محدود کند. با این حال اگر فروشم مذکور در خارج از صرافی‌ها (OTC) یا به مرور زمان انجام شود، ممکن است تاثیر آن بر بازار کاهش یابد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آمادگی شرکت‌های حمل ونقل برای مشارکت در تامین ۵۰۰ هزار واگن مسافری-تایمز


Source link
الماس تراشکاری

Check Also

پکس گلد چیست؟ آشنایی با ارز دیجیتال طلا PAX Gold

سرمایه‌گذاری روی طلا با روش‌های بسیار متنوعی انجام می‌شود. مشکل مشترک اغلب روش‌های سنتی اما، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان