فیلترهای سرامیکی ریخته گری

چرا قیمت بیبی دوج در ماه قبل ۲۰۰ درصد رشد کرد؟


بیبی دوج با رشد ۱۵ درصدی خود در روز قبل به رالی یک ماهه‌اش ادامه داد و به رکورد ماه مارس (اسفند) خود یعنی ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۲۸ دلار رسید.

خلاصه خبر

  • حرکت صعودی بیبی‌ دوج از ماه سپتامبر (شهریور) شروع شد.
  • به نظر می‌رسد راه‌اندازی پلتفرم Puppy.fun در آینده و ایردراپ احتمالی آن این حرکت صعودی را تقویت کرده است.

به گزارش کریپتو نیوز، قیمت بیبی دوج BABYDOGE: در هفته گذشته ۳۷ درصد رشد کرد و به رالی ۲۰۰ درصدی ماه قبل خود ادامه داد. حرکت صعودی این توکن از ماه سپتامبر (شهریور) شروع شد. در آن زمان بایننس، بزرگ‌ترین صرافی بازار، اعلام کرد که توکن مذکور را لیست خواهد کرد. به نظر می‌رسد راه‌اندازی پلتفرم Puppy.fun در آینده و ایردراپ احتمالی آن در روزهای اخیر این حرکت صعودی را تقویت کرده است.

بیبی دوج یک میم کوین است اما توسعه‌دهندگان آن در تلاش‌اند کاربردهای جدیدی برای این توکن ایجاد کنند. آنها پلتفرم BabyDogeSwap را راه‌اندازی کردند که در آن کاربران می‌توانند NFTها را مبادله کرده و کسب درآمد کنند. طبق داده‌های وب سایت DeFi Llama، ارزش کل سرمایه BabyDogeSwap بیش از ۲.۱۴ میلیون دلار است.

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

یکی دیگر از عوامل موثر بر رشد بیبی دوج هم شایعه‌ای است که ادعا می‌کند صرافی‌های جدید قصد دارند آن را لیست کنند. در هر صورت تحلیل تکنیکال BABYDOGE نشان می‌دهد که قبل از آغاز حرکت صعودی آن یک الگوی کنج نزولی در نمودار روزانه این توکن ایجاد شده‌ بود. شایان ذکر است که این الگو در نهایت یک الگوی صعودی است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  چطور است دلار را جایگزین ریال کنیم؟

بیبی دوج در ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) با عبور از میانگین متحرک ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه، الگوی تقاطع طلایی را تشکیل داد. در بیشتر موارد، یک ارز دیجیتال پس از تشکیل الگوی مذکور به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. با این حال احتمال اینکه بیبی‌ دوج در سطوح فعلی با اصلاح جدیدی روبه‌رو شود، زیاد است.

نمودار قیمت بیبی دوجنمودار قیمت بیبی دوج
نمودار قیمت بیبی دوج

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری درخوزستان


Source link
الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل تون کوین امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۳

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان