فیلترهای سرامیکی ریخته گری

اف‌بی‌آی (FBI) توکن NexFundAI را راه‌اندازی کرد


اف‌بی‌آی (FBI) توکن NexFundAI را راه‌اندازی کرده تا از طریق آن مجرمان فعال در بازار ارزهای دیجیتال را دستگیر کند.

خلاصه خبر

  • دادستان‌های فدرال آمریکا یک توکن ساختگی به اسم NexFundAI را ایجاد کردند تا متهمان دستکاری در بازار کرپیتو را دستگیر کنند.
  • FBI مارکت میکر معروف Gotbit در بازار میم کوین‌ها و همچنین شرکت‌های CLS Global و ZM Quant را هدف قرار داده‌ بود.

به گزارش بی‌این کریپتو، دادستان‌های فدرال آمریکا یک توکن ساختگی به اسم NexFundAI را ایجاد کردند تا متهمان دستکاری در بازار کرپیتو را دستگیر کنند. این اولین بازی است که در آن FBI یک توکن را برای بررسی شرکت‌های مالی ایجاد می‌کند.

به عبارت دقیق‌تر FBI مارکت میکر معروف Gotbit در بازار میم کوین‌ها و همچنین شرکت‌های CLS Global و ZM Quant را هدف قرار داده‌ بود. دادستان‌های آمریکایی مدعی شده‌اند که شواهد زیادی از این عملیات متقلبانه این شرکت‌ها به دست آورده‌اند. به عنوان مثال، در کنفرانس تلفنی رهبران ZM Quant گفته‌ شده‌ است:

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

ما از کیف پول خود برای انجام معاملات، شاید ده بار در دقیقه یا بیست بار در دقیقه استفاده می‌کنیم تا حجم معاملات را افزایش دهیم. وقتی در یونی سواپ عنوان برترین توکن را به دست آوردیم، کاربران برای معامله می‌آیند، فرصت‌ها را می‌بینند و قیمت را تعقیب می‌کنند. ما بازارسازی را اینگونه انجام می‌دهیم.

این صحبت‌ها تنها یکی از شواهد و مدارکی است که در آن متهمان نقشه‌های خود را به زبانی واضح و صریح توصیف می‌کنند. جای تعجب نیست که پنج متهم از قبل به گناه خود اعتراف کردند. در هر صورت این پرونده باعث شد بیش از ۲۵ میلیون دلار ارز دیجیتال توقیف شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تویوتا هدف سالانه‌اش را زیر سوال برد

یکی دیگر از اسناد FBI، مصاحبه یوتیوبی مدیر عامل شرکت Gotbit یعنی Alexei Andriunin در سال ۲۰۱۹ است. او در این مصاحبه به صراحت روی افزایش مصنوعی حجم معاملات توکن های جدید تاکید کرد. در هر صورت او سرانجام در روز سه شنبه در پرتغال دستگیر شد.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



Source link
الماس تراشکاری

Check Also

کارت های ماسک امپایر امروز ۱۹ مهر + آموزش وارد کردن کمبو روزانه

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان