فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل ریپل؛ آیا احتمال سقوط ۱۳ درصدی XRP وجود دارد؟

قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳ درصد رشد کرد و به ۰.۵۴ دلار رسید. به نظر می‌رسد که این حرکت صعودی پس از ثبت درخواست تجدیدنظر متقابل ریپل‌ علیه کمیسیون بورس آمریکا (SEC) به وجود آمده‌ است.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

به گزارش کوین تلگراف، به نظر می‌رسد که شکایت صرافی Bitnomial علیه SEC به رشد قیمت ریپل

XRP:


کمک کرده است.

ریپل از قبول شکست خودداری می‌کند

ریپل‌ یک هفته پس از ثبت درخواست تجدید نظر SEC، رسماً یک اخطار استیناف متقابل در نبرد حقوقی خود با آژانس مذکور ارائه کرد.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

شایان ذکر است که در ۲ اکتبر (۱۱ مهر)، SEC درخواست تجدیدنظر خود را ثبت کرد تا حکم قاضی آنالیسا تورس (Analisa Torres) را لغو کند. قاضی تورس در این حکم ریپل را به ۱۲۵ میلیون دلار جریمه محکوم کرد که خیلی کمتر‌ از جریمه ۲ میلیارد دلاری SEC بود. کارشناسی به اسم Stuart Alderoty اعلام کرده است:

کمیسیون بورس آمریکا همه چیز را باخته و به خاطر همین درخواست تجدید نظرش را ثبت کرده است. امروز ریپل هم درخواست تجدید نظر متقابلش را ثبت کرد تا هر کاری که از دستش بر می‌آید، بکند. این شرکت در در پرونده جدیدش ادعا کرد که در قراردادهای سرمایه‌گذاری باید حقوق و مسئولیت‌های مورد نیاز ذکر شود.

توییت Stuart Alderoty درباره ریپلتوییت Stuart Alderoty درباره ریپل
توییت Stuart Alderoty درباره ریپل

قیمت XRP پس از ثبت درخواست ریپل، رشد کرد. این امر نشان داد که بازار باور دارد اقدامات ریپل‌ پاسخی قوی به تلاش‌های SEC برای لغو این حکم بوده‌ است.

رشد ریپل در روز قبلرشد ریپل در روز قبل
رشد ریپل در روز قبل

در همان روز، صرافی Bitnomial شکایتی علیه SEC و پنج کمیسیونر آن تنظیم کرد و آژانس مذکور را متهم کرد که با برچسب‌گذاری XRP به عنوان یک اوراق بهادار، از صلاحیت خود تجاوز کرده است.

Bitnomial در پرونده خود اعلام کرد که XRP قبلاً به عنوان یک کالا توسط کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) طبقه‌بندی شده است. صرافی مذکور ادعا می‌کند که SEC کاملاً ناعادلانه رفتار کرده تا روی دارایی‌های مربوط به CFTC اعمال قدرت کند.

تحلیل ریپل

از لحاظ تحلیل تکنیکال، قیمت ریپل پس از آزمایش حمایت الگوی پرچم نزولی خود رشد کرده است. الگوی پرچم‌ نزولی یک الگوی ادامه‌دهنده و نزولی است. این الگو زمانی تاثیر خود را می‌گذارد که قیمت XRP به زیر خط روند پایینی آن رسیده‌ و به اندازه ارتفاع روند نزولی قبلی کاهش یابد.

اگر این اتفاق بیفتد، هدف نزولی ریپل برای ماه نوامبر (آبان) محدوده ۰.۴۶۵ دلار خواهد بود. این محدوده ۱۳.۶۵ درصد پایین‌تر از قیمت‌های فعلی است. البته XRP با عبور از مقاومت الگوی مذکور می‌تواند روند صعودی جدیدی شروع کند.

تحلیل ریپلتحلیل ریپل
تحلیل ریپل‌




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  عرضه نهاده‌های دامی با قیمت توافقی و کمتر از قیمت اعلامشده
الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل پپه؛ آیا زمان رشد ۵۰ درصدی PEPE فرا رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان