فیلترهای سرامیکی ریخته گری

چطور در ایردراپ احتمالی شبکه Unichain یونی سواپ شرکت کنیم؟


گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که شبکه جدید یونی سواپ یعنی یونی چین (Unichain) ممکن است سالانه ۵۰۰ میلیون دلار درآمد ایجاد کند. همین مسئله بسیاری از کاربران را به ایردراپ یونی چین امیدوار کرده است.

خلاصه خبر

  • شبکه لایه ۲ جدید یونی سواپ یعنی یونی چین می‌تواند برای یونی سواپ لبز (Uniswap Labs) و هولدرهای UNI سالانه ۵۰۰ میلیون دلار درآمد ایجاد کند.
  • بهترین کار این است که کاربران تا جایی ممکن با تست نت آن تعامل داشته‌ باشند تا در ایردراپ احتمالی یونی سواپ واجد شرایط شوند.

به گزارش کوین تلگراف و ایردراپس، شبکه لایه ۲ جدید یونی سواپ یعنی یونی چین می‌تواند برای یونی سواپ لبز (Uniswap Labs) و هولدرهای UNI سالانه ۵۰۰ میلیون دلار درآمد ایجاد کند. این درآمد از کارمزدهایی به دست می‌آید که در حال حاضر به شبکه اتریوم پرداخت می‌شود.

این پلتفرم در سال قبل هم ۳۶۸ میلیون دلار درآمد را برای اعتبارسنج‌های اتریوم ایجاد کرده بود. در هر صورت چنین اخبار صعودی باعث شده‌ است که کاربران تلاش کنند در ایردراپ احتمالی آن شرکت کنند. به نظر می‌رسد که توجه به موارد زیر می‌تواند به واجد شرایط شدن‌ در این ایردر‌اپ‌ کمک کند:

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس
  • اسناد مربوط به تست نت یونی چین را بررسی کنید.
  • شبکه آن را به کیف پول خود اضافه کنید.
  • توکن‌های تست نت از فاست‌های سپولیا درخواست کنید.
  • از پل‌های بلاک چینی برای انتقال توکن‌های تست نت استفاده کنید تا در ایردراپ احتمالی آن واجد شرایط شوید.
  • NFT‌های Zora را مینت کنید.
  • در صورتی که امکانش را دارد، یک نود را اجرا کنید.
پیشنهاد میکنیم بخوانید:  دلار دیگر ارزی قابل اعتماد نیست

مواردی مثل اجرای نود یا استفاده از پل‌های بلاک چینی می‌تواند هزینه‌بردار باشد. به خاطر همین به همه کاربران توصیه نمی‌شود. در هر صورت بهترین کار این است که تا کاربران جایی ممکن با تست نت آن تعامل داشته‌ باشند تا در ایردراپ احتمالی یونی سواپ واجد شرایط شوند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



Source link
الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل پپه؛ آیا زمان رشد ۵۰ درصدی PEPE فرا رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان