فیلترهای سرامیکی ریخته گری

معرفی ۳ ایردراپ مهم که در هفته آینده باید آن‌ها را تحت نظر بگیرید

به نظر می‌رسد که شکارچیان ایردراپ در بازار ارزهای دیجیتال، برای هفته آینده ۳ پروژه مهم را تحت نظر گرفته‌اند.

فهرست عناوین

خلاصه خبر

  • هفته آینده احتمالاً اخبار جدیدی از اترفای و DeBank منتشر می‌شود.
  • کاربران می‌توانند اخبار مربوط به ایردراپ ولت کانکت را هم دنبال کنند.

به گزارش بی‌این کریپتو، احتمالاً در هفته آینده ۳ پروژه اخبار مهمی از ایردراپ خود منتشر می‌کنند.

۱. اترفای

اترفای (Ether.fi) آغاز کلیم ایردراپ فصل ۳ خود برای استیکرهایش را تایید کرده است. این پروتکل با تامین سرمایه ۳۲.۳۲ میلیون دلاری‌اش از شرکت‌های برجسته‌ای مثل Consensys و OKX Ventures و Arrington XRP و Amber Group به جایگاه مهمی در بخش استکینیگ مجدد رسیده‌ است.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

کاربرانی در این ایردراپ واجد شرایط شدند که تسک‌هایی مثل اتصال ولت و استیک دارایی‌های مشخص را انجام داده‌اند. ایردر‌اپ‌ فصل ۴ اترفای از ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) شروع شده و همچنان ادامه دارد. این فصل تاریخ پایان مشخصی ندارد اما به ۴ بخش کوچک‌تر تقسیم می‌شود.

۲. ایردراپ DeBank

DeBank پس از تامین سرمایه ۲۵ میلیون دلاری از سرمایه‌گذارانی مانند Coinbase و Circle و HashKey Capital و Delphi Ventures و DragonFly Capital ایردراپش را به عنوان بخشی از کمپین توکن XP تایید کرد.

ایردراپ DeBank آدرس‌های فعال در سال ۲۰۲۴ را هدف قرار می‌دهد که حداقل یک تراکنش را آغاز کرده‌اند. علاوه بر این کاربرانی که بیشتر از ۰ دلار هنگام اسنپ شات DeBank در ۴ جولای (۱۴ تیر) داشتند هم پاداش می‌گیرند.

پاداش دعوت بقیه کاربران به DeBank هم پنجاه XP بوده‌ است. شایان ذکر است که پاداش‌های XP کلید دریافت ایردراپ‌های DeBank بعد از راه‌اندازی توکن آن خواهد بود. علاوه بر این، نشان‌های DeBank هم می‌تواند یکی از معیارهای واجد شرایط بودن برای ایردراپ آن باشد. حتی کاربرانی که در ایردراپ‌ آیگن لیر واجد شرایط شده بودند، می‌توانند نشان خاص خود را در DeBank بگیرند.

۳. ولت کانکت (WalletConnect)

ولت کانکت ایردراپ‌ مربوط به توکن جدیدش یعنی WCT را آغاز کرده است. شایان ذکر است که کاربران این پلتفرم در ایردراپ آن واجد شرایط خواهند شد. هرچه فعالیت آن‌ها بیشتر باشد، پاداش‌های دریافتی‌شان هم افزایش می‌یابد.

کاربرانی که نشان ولت کانکت را ضرب می‌کنند، به‌ عنوان ۱ درصد فارمرهای برتر آن انتخاب شده‌ و در اولویت قرار خواهند گرفت. کسانی که از ولت کانکت برای اتصال کیف پول خود به یک برنامه استفاده کرده باشند، ممکن است در ایردراپ آن واجد شرایط شوند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  پشت‌پرده وعده کنترل تورم رئیس‌جمهور در دیدار رهبری چهبود؟
الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل تون کوین؛ آیا فشار خرید TON قیمت آن را به ۶ دلار می‌رسد؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان