فیلترهای سرامیکی ریخته گری

گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس آمریکا، تولد بیت کوین را تبریک گفت!


گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، در یک مصاحبه با بلومبرگ پیشاپیش سالروز انتشار وایت پیپر بیت کوین را تبریک گفت.

خلاصه خبر

  • وایت پیپر بیت کوین در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۰۸ (۱۰ آبان ۱۳۸۷) منتشر شده‌ بود.
  • گری گنسلر در یک مصاحبه با بلومبرگ، سالروز شانزده سالگی وایت پیپر بیت‌ کوین را تبریک گفت.

به گزارش کوین تلگراف، گری گنسلر (Gary Gensler) رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در تاریخ ۲۲ اکتبر (۱ آبان) در مصاحبه با بلومبرگ، با طفره رفتن از پاسخ به سوالی در مورد قانون‌گذاری دارایی‌های دیجیتال، شانزدهمین سالروز انتشار وایت پیپر بیت کوین را تبریک گفت. 

وایت پیپر بیت‌ کوین در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۰۸ (۱۰ آبان ۱۳۸۷) توسط ساتوشی ناکاموتو منتشر شد. تنها چند ماه بعد اولین تراکنش بیت‌ کوین BTC: در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۰۹ (۱۴ دی ۱۳۸۷) انجام شد. اکنون این روز با نام «روز بلاک جنسیس» شناخته می‌شود.

ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس

خبرنگار بلومبرگ این سوال را مطرح کرد که اگر دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا، مجدداً در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود؛ گنسلر چگونه پاسخ خواهد داد. شایان ذکر است که ترامپ متعهد شده‌ در صورت پیروزی، در روز اول رئیس SEC را برکنار کند. گنسلر از اظهار نظر درباره این مسئله خودداری کرد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کاهش تولید در اروپا به فولاد جهانی هم رسید

در هر صورت تا به امروز، هیچ مدرکی به طور قطعی هویت خالق بیت کوین را آشکار نکرده است. البته مستند اخیر HBO ادعا می‌کند که پیتر تاد همان ساتوشی ناکاموتو است. با این حال بسیاری از کاربران نتیجه‌گیری مستند مذکور را زیر سوال بردند.

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.



Source link
الماس تراشکاری

Check Also

۱۲ هزار مشاور املاک مجاز در تهران فعالیت می‌کنند + فیلم-تایمز

۱۷:۰۰ – ۰۲ آبان ۱۴۰۳ داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان