فیلترهای سرامیکی ریخته گری

معرفی ۳ آلت کوین که از نظر تکنیکال در شرایط خوبی قرار دارند

بازگشت قیمت بیت کوین به نزدیکی سطح ۶۸٬۰۰۰ دلار، می‌تواند شانس رالی قیمت برخی آلت کوین‌ها را افزایش دهد.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • اگر سولانا بتواند از مقاومت ۱۷۹ دلاری عبور کند، رالی قیمت آن می‌تواند تا ۱۸۹ دلار و سپس تا ۲۱۰ دلار ادامه داشته باشد.
  • درصورتیکه دوج کوین از مقاومت ۰.۱۵ دلار عبور کند، احتمال رشد قیمت آن تا ۰.۱۷ دلار و سپس تا ۰.۱۹ دلار افزایش می‌یابد.

به گزارش کوین تلگراف، معامله‌گران اجازه نداده‌اند قیمت بیت کوین

BTC:


به زیر ۶۵٬۰۰۰ دلار برسد و همین موضوع باعث ریکاوری قیمت تا بالاتر از ۶۷٬۵۰۰ دلار شده است. آیا رشد قیمت بیت کوین به بالاتر از ۷۰٬۰۰۰ دلار می‌تواند فرصت خریدی برای آلت کوین‌ها به وجود بیاورد؟

تحلیل سولانا

قیمت سولانا

SOL:


در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر)از الگوی مثلث صعودی خود خارج شد و خریداران توانستند با موفقیت این سطح را در آزمایش مجدد آن در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) حفظ کنند.


ثبت نام سریع در نوبیتکسثبت نام سریع در نوبیتکس
نمودار روزانه قیمت سولانانمودار روزانه قیمت سولانا
نمودار روزانه قیمت سولانا

شیب مثبت میانگین‌های متحرک و قرار داشتن اندیکاتور RSI در سطح ۶۵ نشان‌دهنده برتری خریداران در بازار است. یک مقاومت جزئی در سطح ۱۷۹ دلار وجود دارد که در صورت شکسته شدن آن، قیمت سولانا می‌تواند تا ۱۸۹ دلار رشد کند. انتظار می‌رود که فروشندگان با تمام قدرت از سطح ۱۸۹ دلاری دفاع کنند، زیرا از دست رفتن آن می‌تواند باعث رشد قیمت تا ۲۱۰ دلار شود.

اگر فروشندگان قصد دارند از رشد قیمت سولانا جلوگیری کنند، باید بتوانند به سرعت آن را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۱۶۱ دلار) برسانند. در صورت موفقیت آنها، راه برای کاهش قیمت به سمت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ، ۱۴۸ دلار) باز می‌شود.

نمودار ۴ ساعته قیمت سولانانمودار ۴ ساعته قیمت سولانا
نمودار ۴ ساعته قیمت سولانا

خریداران توانستند در نمودار ۴ ساعته، قیمت سولانا را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای برسانند. با این حال واگرایی منفی RSI نشان‌دهنده کاهش مومنتوم آن است. فروشندگان تلاش می‌کنند تا ریکاوری قیمت را در سطح ۱۷۹ دلار متوقف کنند. اگر قیمت سولانا از مقاومت سربار خود به سمت پایین برگشت خورده و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای برسد، نشان‌دهنده این خواهد بود که فروشندگان در سطوح بالاتر فعال هستند. در این صورت احتمال آزمایش مجدد حمایت ۱۶۴ دلاری وجود دارد.

در طرف مقابل، اگر خریداران بتوانند از سد مقاومت ۱۷۹ دلاری عبور کنند، سیگنالی از ادامه روند صعودی صادر شده و رالی قیمت سولانا می‌تواند تا ۱۸۹ دلار ادامه داشته باشد.

تحلیل دوج کوین

قیمت دوج کوین

DOGE:


  در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) از الگوی مثلث متقارن خود به سمت بالا شکسته شد و خریداران توانستند با موفقیت این سطح را در آزمایش مجدد آن در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) حفظ کنند.

نمودار روزانه قیمت دوج کویننمودار روزانه قیمت دوج کوین
نمودار روزانه قیمت دوج کوین

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۰.۱۳ دلار) در حال افزایش است و RSI در ناحیه مثبت قرار دارد که نشان می‌دهد خریداران کنترل بازار را در دست دارند. آنها با افزایش قیمت دوج کوین به بالاتر از مقاومت ۰.۱۵ دلاری، قدرت بیشتری به دست می‌آورند. در صورت موفقیت آنها قیمت دوج کوین می‌تواند تا ۰.۱۷ دلار و سپس تا ۰.۱۹ دلار رشد کند.

‌در طرف مقابل، اگر قیمت از سطوح فعلی یا از مقاومت آن به سمت پایین حرکت کرده و بار دیگر به داخل الگوی مثلث خود باز گردد، نشان می‌دهد که بازار شکست قیمت را رد کرده است. ‌در این صورت احتمال کاهش قیمت دوج کوین تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه آن (موج قرمز رنگ، ۰.۱۱ دلار) وجود دارد.

نمودار ۴ ساعته قیمت دوج کویننمودار ۴ ساعته قیمت دوج کوین
نمودار ۴ ساعته قیمت دوج کوین

خریداران توانسته‌اند در نمودار ۴ ساعته، قیمت آلت کوین مذکور را به بالاتر از خط مقاومت کانال نزولی آن برسانند. این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از احتمال تغییر روند کوتاه مدت قیمت باشد. پس از آن قیمت دوج کوین می‌تواند تا مقاومت سربار ۰.۱۵ دلاری رشد کند.

در مسیر نزولی زیر نظر داشتن میانگین متحرک نمایی ۲۰ دوره‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر قیمت دوج کوین به زیر این سطح برسد، به این معنی خواهد بود که شکست سقف کانال آن یک تله برای خریداران بوده است. در این صورت قیمت دوج کوین می‌تواند تا خط حمایت کانال آن کاهش پیدا کند.

تحلیل تورچین

قیمت تورچین (RUNE) یک الگوی مثلث متقارن تشکیل داده‌ است که معمولا به عنوان یک الگوی ادامه‌دار عمل می‌کند. بدین گونه که روندی که پیش از تشکیل مثلث در جریان بوده‌ است، پس از شکسته‌ شدن‌ الگو نیز ادامه پیدا می‌کند.

نمودار روزانه قیمت تورچیننمودار روزانه قیمت تورچین
نمودار روزانه قیمت تورچین

شیب مثبت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ، ۵.۰۴ دلار) و قرار گرفتن RSI کمی بالاتر از خط میانی، نشان‌دهنده برتری جزئی خریداران است. شکسته شدن الگوی مثلث و بسته‌ شدن‌ کندل قیمت بالاتر از آن سیگنالی از حرکت صعودی بعدی تورچین خواهد بود. قیمت RUNE می‌تواند تا ۵.۷۱ دلار و سپس تا هدف الگو در ۶.۷۶ دلار رشد کند.

اما اگر در آینده نزدیک، قیمت تورچین به سمت پایین حرکت کرده و به زیر الگوی مثلث برسد، این سناریوی صعودی بی‌اعتبار خواهد شد. در نتیجه قیمت آن می‌تواند تا ۴.۴۲ دلار و سپس تا ۳.۸۰ دلار سقوط کند.

نمودار ۴ ساعته قیمت تورچیننمودار ۴ ساعته قیمت تورچین
نمودار ۴ ساعته قیمت تورچین

خریداران توانسته‌اند قیمت این آلت کوین را به بالاتر از میانگین‌های متحرک آن در نمودار ۴ ساعته برسانند. اندیکاتور RSI نیز در محدوده مثبت قرار گرفته‌ است. این موارد نشان می‌دهند که خریداران در برتری قرار دارند. قیمت تورچین می‌تواند تا خط مقاومت آن رشد کند. اگر خریداران در این سطح بتوانند بر فروشندگان غلبه کنند، قیمت RUNE می‌تواند یک حرکت صعودی جدید را آغاز کند.

در طرف مقابل، با کاهش شارپی قیمت از خط مقاومت الگوی مثلث، سیگنالی از ادامه نوسان قیمت تورچین برای مدت بیشتری در داخل الگو صادر می‌شود. در صورت کاهش قیمت تورچین به زیر خط حمایت این الگو، فروشندگان کنترل بازار را در دست خواهند گرفت.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  روزی که وارد وزارتخانه شدم خزانه ۵۴ میلیارد تومان بدهیداشت
الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل داگز؛ آیا قیمت DOGS به کف روند نزولی خود رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان