فیلترهای سرامیکی ریخته گری

پیگیری شکایت مشتریان از طریق اتحادیه‌ها

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا قربانی در صفحه توئیتر شخصی خود نوشت: کار رسانه پیگیری شکایت‌های مشتریان از فروشگاه اینترنتی نیست، این کار اتحادیه‌ها است و رسانه‌ها باید از اتحادیه‌ها بخواهند این موضوعات را پیگیری کنند. شما هم اگر موردی داری مستند بفرست برای اتحادیه‌ها و اگر پیگیری نکرد رسانه‌ای کن!

پیگیری شکایت مشتریان از طریق اتحادیه‌ها

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تاکید مخبر بر ارائه برنامه عملیاتی وزارتخانه ها طی دوهفته
الماس تراشکاری

Check Also

۱۶۴ هنرستان در دست ساخت هستند-تایمز

حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت و گو با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
https://irankarkhaneh.com https://bepaznapaz.ir جرثقیل سقفی پخش عمده جوراب پنبه خرید کینوا جرثقیل دروازه ای خرید اسپیرولینا جرثقیل سقفی جرثقیل سقفی بلبرینگ سرامیکی خرید جرثقیل سقفی لوله سرامیکی جرثقیل سقفی بهترین نرم افزار سامانه مودیان ساخت جرثقیل سقفی بلبرینگ سرامیکی جرثقیل سقفی کارگاهی خرید جو دوسر پرک تیغ اره دیسکی از کجا جوراب عمده بخریم