فیلترهای سرامیکی ریخته گری

امداد و نجات پیشانی جمعیت هلال احمر است

ایسنا/گلستان سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان عمده رسالت و اصلی ترین محور کار این جمعیت را امداد و نجات دانست.

قاسم غریب آبادی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان که با حضور معاون امداد و نجات سازمان هلال احمر کشور و معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان برگزار شد با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر امروز به عنوان یک نهاد بشردوستانه و با قامتی مهربان و آماده به کار در اذهان مردم شناخته می شود، اظهار کرد: بسیار خرسندم و به خود می بالم که در جمع نیروهای پرکار و فداکار جمعیت هلال احمر توفیق خدمتگزاری دارم.

وی با بیان اینکه آمادگی همه جانبه در حوادث از وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر است، افزود: هلال احمر یک سازمان مردمی است و وظیفه اصلی ما در هلال احمر امداد و نجات به عنوان پیشانی هلال احمر است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه آمادگی در حوزه  قبل، حین و بعد از بحران ها بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که با حفظ آمادگی چندجانبه به ویژه در حوزه پیشگیری کمترین خسارات متوجه مردم عزیز شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۲۲ اسفند

غریب آبادی با اشاره به اینکه در جمعیت هلال احمر استان گلستان اقدامات خوبی تا به امروز انجام شده است، ادامه داد: سعی خواهیم کرد در فضای آرامش با همکاری همه همکاران و بهره مندی از همه ظرفیت ها ادامه مسیر دهیم و همچنین فرصت های جدیدی را نیز ایجاد کنیم.

وی هدف همه مدیران و مسئولان را خدمت به نظام و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: در بخش ساختاری و وظیفه مندی اداری نیز وظیفه و هدف ما اجرای دقیق سیاست های دولت قوی و مردمی است.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

قیمت اره نواری فولاد بر

قیمت اره نواری فولاد بر: عوامل موثر و محدوده قیمت

اره نواری فولاد بر یک ابزار صنعتی قدرتمند و دقیق است که برای برش انواع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان