فیلترهای سرامیکی ریخته گری

افزایش سه برابری پیک مصرف برق در گلستان/ هنوز در اتاق کارم کولر روشن نکردم

ایسنا/گلستان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: در حالت عادی پیک مصرف برق گلستان بین ۳۵۰ الی ۴۰۰ مگاوات است اما در حال حاضر به حدود سه برابر نزدیک شده است.

سید احمد موسوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گلستان اظهار کرد: این روزها شاهد گرمای هوا هستیم و هواشناسی نیز دمای بالای ۴۵ درجه سانتی گراد را هشدار داده است، در روزهای اخیر پیک بار استان گلستان از یک هزار و ۱۰۰‌مگابایت عبور کرد و این یک هشدار برای همه ما است تا نسبت به مدیریت بهینه مصرف برق اهتمام جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حالت عادی پیک مصرف برق گلستان بین ۳۵۰ الی ۴۰۰ است اما در حال حاضر به حدود سه برابر نزدیک شده است، تاکید کرد: اگر شهروندان مدیریت مصرف نداشته باشند در تامین برق مشترکان با مشکل مواجه خواهیم شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با بیان اینکه ۸۰ درصد مشترکان برق گلستان مربوط به بخش خانگی هستند، بیان کرد: بیش از ۶۰ درصد برق گلستان در بخش خانگی مصرف می شود و بیشترین مصرف به سیستم‌های سرمایشی مرتبط است لذا از مردم درخواست می کنیم نسبت به مصرف بهینه برق اهتمام جدی داشته باشند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تاریخ لیست شدن توکن میم فای مشخص شد

موسوی به مردم توصیه کرد درجه سیستم های سرمایشی خود را بین ۲۴ تا ۲۶ درجه تنظیم کنند و گفت: در صورتی که شهروندان در داخل اتاقی نیستند کولر را خاموش کنند و به تناوب از کولر و پنکه استفاده کنند و در ساعات ۱۳ تا ۱۷ لوازم برقی پرمصرف غیرضروری اعم از اتو، لباسشویی و جاروبرقی استفاده نکنند، همچنین مردم در طول روز بیشتر از نور طبیعی برای روشنایی استفاده کنند و در صورتی که این نکات ساده را رعایت کنند مشکلی در تامین برق ایجاد نمی شود.

وی به تغییر ساعت کاری ادارات و فعالیت آنها بین ساعت ۷ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه اشاره کرد و یادآور شد: براساس مصوبه هیئت وزیران ادارات در ساعات اداری باید ۳۰ درصد و در خارج ساعت اداری بیش از ۶۰ درصد بار مصرف خود را کاهش دهند، متاسفانه برخی ادارات این نکات را رعایت نمی کنند که ما طی رورهای اخیر برق آنها را قطع کردیم.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با بیان اینکه بازرسی ما از ادارات ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: اگر اداره ای به مصوبه هیئت وزیران عمل نکند و حقوق دیگران را تضییع کند برق آن اداره قطع خواهد شد، هدف ما از این کار جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در تامین برق است و وقتی اداره‌ای تعطیل می شود باید مصرف برق آن اداره نیز به صفر برسد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کد مورس همستر کامبت امروز ۴ مرداد + آموزش وارد کردن

موسوی با بیان اینکه بنده هنوز در اتاق کارم کولر روشن نکردم، متذکر شد: درخواست ما از مشترکان گلستانی مدیریت مصرف برق است و به طور قطع اگر هر یک از مشترکان ۱۰ درصد مدیریت مصرف داشته باشند در تامین برق مشکل نخواهیم داشت.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + ویدئو آموزش مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۳۰ شهریور همستر کامبت کلید جدید همستر کامبت رأس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner