فیلترهای سرامیکی ریخته گری

برای جذب سرمایه‌گذار در آبادان و خرمشهر باید به زیرساخت‌ها توجه ویژه شود

ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه تازمانی که زیرساخت ها آماده نباشد سرمایه گذار به آبادان و خرمشهر نخواهد آمد، گفت: باید توجه ویژه به زیرساخت های این دو شهر شود تا شاهد جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال در منطقه آزاد اروند باشیم.

محمدرضا اسکندری در مراسم انعقاد تفاهم نامه شرکت شهرک های صنعتی ایران و سازمان منطقه آزاد اروند که امروز ۲۷مردادماه در آبادان برگزار شد، اظهار کرد: مردم انتظار دارند دولت بهتر به مسایل‌شان توجه کند و طرح ها و برنامه هایی که دولت برای آبادان و خرمشهر دارد بهتر اجرایی شود و این انتظار به حقی است.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به شرایط اقتصادی و تخصیص اعتبارات افزود: اگر اعتبارات مورد نیاز طرح ها تامین شوند قطعا اجرای طرح ها و پروژه ها با سرعت بهتری انجام می شود و شاهد حل مشکلات خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: خوزستان از نظر درصد بیکاری در رتبه دوم و سوم کشور قرار دارد و شایسته نیست که این حجم از بیکاری در استان خوزستان و شهرهای آبادان و خرمشهر وجود داشته باشد و باید برای حل این مشکلات تلاش کرد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  صدرنشینان تورم کدامند؟

اسکندری عنوان کرد: سرمایه گذار تا زمانی که زیرساخت ها آماده نباشد به آبادان و خرمشهر نخواهد آمد. باید توجه ویژه به زیرساخت های این دو شهر شود تا شاهد جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال در منطقه آزاد اروند باشیم.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها باید بخش های زیادی در سطح ملی، استانی و منطقه آزاد تلاش کنند تا شاهد حل این مشکلات باشیم.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل دوج کوین امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل دوج کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال ممکن است در آینده تا سطح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner