فیلترهای سرامیکی ریخته گری

افتتاح طرح‌های جهادی یگان‌های ویژه فراجا

فرمانده یگان های ویژه فراجا با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ ترین ابعاد اردوهای جهادی اثراتی است که روی کارکنان باقی می‌گذارد، گفت: مهم‌ ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است و آغاز این سازندگی، ساختن خود می‌باشد و به عبارتی اولین هدف اردوی جهادی خودسازی است.

به گزارش ایسنا، سردار حسن کرمی در مراسم افتتاح طرح های جهادی و در جمع فرماندهان، معاونان و روسای یگان های ویژه فراجا ضمن تبریک هفته فراجا به همه خدمتگزاران و زحمت کشان فراجا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل (ره) و همچنین آرزوی صحت و سلامتی برای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، اظهار کرد: یگان ویژه علاوه بر ماموریت های سختی که در راستای ارتقاء نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناامنی برعهده دارد، توانسته است با اجرای طرح های مردم یاری و جهادی، محبوبیت بیشتری را در بین اقشار مختلف جامعه به خود اختصاص دهد.

وی اردوهای جهادی را بهترین بستر برای تربیت مدیران انقلابی دانست و افزود: امروز افتخار می کنیم که جوانان ما در مجموعه عملیاتی یگان های ویژه فراجا برای انجام فعالیت های عمرانی و فرهنگی عازم مناطق محروم می شوند تا فرهنگ انقلابی گری را در جامعه رواج دهند و این کار بسیار با ارزشی است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  6 کشته بر اثر تیراندازی در کالیفرنیا

فرمانده یگان های ویژه فراجا با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ابعاد اردوهای جهادی اثراتی است که روی کارکنان باقی می‌گذارد، اظهارکرد: می‌توان در یک کلمه گفت که مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است و آغاز این سازندگی، ساختن خود می‌باشد و به عبارتی اولین هدف اردوی جهادی خودسازی است.

سردار کرمی با اشاره به دستاوردهای صنعتی و پژوهشی یگان های ویژه فراجا گفت: مجهز شدن به سلاح علم و دانایی امروز به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و عملکرد و نتایج ماموریت های متنوع در بخش های مختلف حاکی از این امر است؛ پلیس ویژه به صورت خاص از دانش روز برای خدمت دهی به آحاد مردم استفاده حداکثری می‌کند.

وی تاکید کرد: برای نهادینه سازی امنیت اجتماعی باید فعالیت‌ها و کارهای مطالعاتی دقیقی صورت پذیرد و نقاط آسیب در سطوح مختلف شناسایی شده تا نسبت به اجرا شدن آن‌ها برنامه ریزی های مدون صورت پذیرد.

بر اساس اعلام  سایت پلیس، فرمانده یگان های ویژه فراجا خاطرنشان کرد: امروز از دید همگان رویکرد یگان های ویژه، جهادی، اجتماعی و جامعه محور است؛ این مجموعه مجاهد، با تمام توان مأموریت های خود را به پشتوانه عظیم مردمی با موفقیت پشت سر می گذارد و در رکاب ولایت مقتدرانه جانفشانی می کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بیشتر قربانیان سیلِ پاکستان در شبانه‌روز گذشته کودکبودند

انتهای پیام 

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner