فیلترهای سرامیکی ریخته گری

شناسایی ۱۶۸ فرصت شغلی در سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت

ایسنا/مازندران فرماندار نوشهر گفت: در سه شهرستان نوشهر،چالوس و کلاردشت ۱۶۸ فرصت شغلی در حوزه اقتصاد جنگل، دریا و گردشگری شناسایی شده است.

رستم زرودی صبح امروز در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و اشتغال‌زایی با رویکرد دانش بنیان شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت که در مجتمع امامت چالوس برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه گذاری و اشتغال در سه محور صنعت، کشاورزی و گردشگری در این سه شهرستان، اظهار کرد: غرب مازندران از ظرفیت‌های بالایی به لحاظ گردشگری و کشاورزی برخوردار است.

وی با اشاره به محدودیت‌های زیست محیطی و توسعه نیافتگی در بخش صنعت در این منطقه گفت: پنجره واحد سرمایه گذاری یکی از مباحثی است که در غرب مازندران با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی بخش کشاورزی را نیز از ظرفیت مهم سه شهرستان برشمرد و گفت: چالوس ظرفیت زیادی در تولید کیوی، برنج، زنبورداری، گل و گیاه و دام‌های سبک و سنگین دارد همچنین شهرک دامپروری کجور با ۶۰ هکتار یکی از فرصت‌های بزرگ است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کاهش ملایم قیمت نفت در بازار جهانی

فرش و کوهنوردی ظرفیت مغفول مانده در کلاردشت

فرماندار نوشهر با بیان اینکه یک سری مسائل از دست ما مسئولان شهرستانی و استانی خارج است، افزود: فرش و کوهنوردی در کلاردشت یک ظرفیت مغفول مانده است. نیاز به توجه سرمایه گذاران دارد.

زرودی با اشاره به ظرفیت‌های چالوس در حوزه اقتصاد جنگل و دریا ادامه داد: یک سرمایه گذار حاضر است در چشمه گردوک نوشهر با ۷۷ هکتار حدود یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کند.

این مسئول محدودیت‌های زیست محیطی را یکی از موانع بزرگ دانست و یادآور شد: ۹۹ درصد شهرستان نوشهر در منطقه حفاظت شده قرار دارد.

زرودی با تاکید بر رفع موانع سرمایه گذاری، گفت: شهرک صنعتی مرزن آباد، آبندانک از جمله ظرفیت‌های صنعت شهرستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل دوج کوین امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل دوج کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال ممکن است در آینده تا سطح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner